Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til Google Adsense

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har fået Google Adsense på mit website, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af hvordan man kan vælge hvilken adsense der skal indeholde hvilke reklamer?

Jeg har læst om folk der laver kampagner, så de adsense reklame der er på deres fx sko artikle, indeholder reklamer for sko, men når jeg logger ind, syntes der ikke at være noget sted hvor jeg kan vælge bestemte reklamer?

Derudover;

Er der en mulighed for at se hvilke reklamer der give hvilken gevinst?

Efter mine første 2 klik havde jeg stadig kun tjent 0 kr, men efter den 3., begyndte der at komme småpenge på kontoen.

De bedste hilsner

Marco Poul

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Google Adsense læser din sides indhold og kontekst og viser annoncer efter dette - så du kan ikke manuelt i Adsense interfacet rette i det. Men ved at optimere din side så Google har let ved finde ud af hvad din side handler om, er der mulighed for at øge relevansen og dermed også CTR.

Man kan ikke se hvilke reklamer der har aktiveret et klik andet end ved at manuelt tjekke sin side og de annoncer der vises der.

Dog havde jeg succes med at åbne op for betting reklamer hvor jeg næsten øgede CTR med 100 %. Du kan tillade og blokere annoncer i Adsense interfacet.Ydermere kan du beskrive din side hvis du laver en tilpasset kanal- dermed kan en Adwords annoncør målrette sin annonce til at blive vist direkte på din side.... Masser af muligheder men leg lidt med interfacet og ellers læs i hjælpeguiden.

Sig til hvis du har flere spørgsmål:)

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)