Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Håber I gider give positiv/negativ kritik på min hjemmeside.

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej,

 

jeg har i lang tid fuldt med i Amino, men ikke deltaget aktivt, derfor er jeg lidt skamfuld og flov over at spørge om I gider giver kritik på min hjemmeside.

 

Vi er et nystartet virksomhed ved navn WonderPizza DK, vi ønsker at fremstå som et seriøst virksomhed, men her i starten tillader vores budget os ikke at få lavet hjemmesiden proffesionelt. Derfor har vi lavet hjemmesiden selv.

 

Vi håber på, at I gider gå ind på vores hjemmeside og give os positiv/negativ kritik, vi tager det ikke personligt. Al kritik er velkommen, fra skriftvalg til farvevalg, fra opdeling af tabellerne til indholdet af siderne.

 

Vores hjemmeside er www.wonderpizza.dk
 

Vi takker mange gange på forhånd.

 

Med venlig hilsen

 

WonderPizza DK

Muhittin Ünal

Adm. Dir.


 

Fra Århus
Tilmeldt 23. Feb 06
Indlæg ialt: 1928
Fra  Userturn Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Fedt koncept - endelig kom det til Danmark, har jeg ventet på længe

Har ikke lige meget tid til at give kritik nu, men start med at fjerne rammen omkring topbanneret (border=0), og lav alle fonte på siden ens. Overvej verdana eller tahoma, da jeg syntes de er mere behagelige at se på. Derudover kunne top-grafikken godt være lidt mere tydelig, da den er en smule slørret nu. Farverne er harmoniske og passer meget godt til den italienske pizza-stil.

Men man kan måske godt se at hjemmesiden ikke er proff. lavet, men jeg syntes samtidig at det er rigtig flot arbejde af jer. Jeg er sikker på at produktet næsten skal få solgt sig selv. Du er velkommen til at sende mig en PB eller e-mail, så vil jeg meget gerne hjælpe dig videre, og uden at det skal koste det store. Har allerede nogle idéer til hvordan siden forholdsvist kan optimeres.



// Jesper Skov

 

Fra 8670 Låsby
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :
En pizza-automat?! Hvor syret! Minder mig om Leeloo i The 5. Element: "Chickaaaaaaan" (og så hiver hun en fyldt tallerken ud af ovnen).  

I har ikke noget at være flove over - den smarte anordning kan der da kun være success i!

Jeg vil umiddelbart give Jesper ret i de kloge ting han siger.

Mvh Tanja MiraDesign - hvis du vil have smykker ingen andre har
Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Som en potentiel aftager af sådan et monstrum savner jeg lidt mere information om maskinen.

Lidt om hjemmesiden:
Jeg synes i er sluppet ganske hæderligt fra at have prøvet selv - Dog vil jeg som andre skriver, anbefale jer at fjerne border omkring toppen som beskrevet ovenfor i tråden.
Derudover vil jeg lave linket til jeres mailadresse klikbart, når det alligevel står der i tekst kan i lige så godt gøre det klikbart, spammere skal nok finde den alligevel.
Derudover vil jeg anbefale jer at bruge alt="navn på siden" i jeres billeder i menuen, ligesom et title tag også kan være på plads deroppe.

1. Hvordan er det med fødevarekontrol og sådan en automat?
Selv de steder der står en slikautomat skal der, så vidt jeg kan se rundt omkring være et kontrolskema fra fødevarekontrollen?

2. Strømforbrug?
I skriver der skal være adgang til et 400v stik - Hvor meget strøm sluger den så ved bare at stå og vente på at folk trækker en pizza i den?

3. Varedeklaration?
Står det på maskinen eller hvordan ved man hvad man får. Jeg tænker her på alle de obligatoriske ting på fødevarer man f.eks. køber i et supermarked såsom fedtindhold osv..

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 04:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi takker alle der har brugt tid på at gå ind på hjemmesiden og kommentere.

 

Specielt takker vi Jesper og Anders for de forslag de er kommet med, vi har pt. fjernet border omkring toppen og gjort vores e-mail klikbart.

 

Med hensyn til tydeligheden af top-grafikken, går der nok et par uger indtil vi får rettet det.

 

Jesper - vi sender dig en PB i løbet af weekenden, så kan vi tage den derfra.

 

Anders – det er nogen gode spørgsmål du stiller, vi var i tvivl om vi skulle oplyse det på hjemmesiden, eller vente med at besvare dem, indtil dem der virkelig er interesseret, spørger om nærmere detaljer. Vi har selv oplevet, at for mange oplysninger på en hjemmeside gør det tungt for den ”almindelige” surfer. Derfor besluttede vi, at det var bedre kun at gå i detaljer når dem der virkelig er interesseret spørger.

 

Her kommer svarene til Anders' spørgsmål:

1. Hvordan er det med fødevarekontrol

Den 1. maj 2007 trådte en ny lovgivning i kraft, som betød at ALLE, der har med fødevarer at gøre skal være optaget i Næringsbasen, før var det ikke nødvendigt for grossister, transportører og opbevarer af fødevarer. Så som du selv nævner, skal selv dem der kun har en slikautomat registrere sig i Næringsbasen. Udover registrering i Næringsbasen har Fødevarestyrelsen regler om indretning af lokalet, som de skal sige ok til, før man må gå i gang med at håndtere fødevarer. Det siger sig selv at jo mere bearbejdning og kontakt man kommer med fødevarer, jo flere regler og krav er der.

 

MEN det gør netop WonderPizza-automaten unik, man får en pizzaria på 2 kvm, uden al den bøvl med indretning af lokaler, opbevaring af fødevarer, medarbejdere, antal vask og så videre. Pizzaen kommer direkte fra WonderPizza Italien i færdige pakker med datomærkning og varedeklaration. Fra pizzaen bliver produceret i Italien, til forbrugeren sætter tænderne i den, kommer ingen i kontakt med pizzaen. WonderPizza DK modtager den færdigpakket, der bliver ikke bearbejdet, ompakket eller andet, WonderPizza DK opbevarer pizzaen, som den er modtaget i fødevaregodkendte frost/kølelagre. Vi håndterer opfyldning og rengøring af WP-automaten, så opstillingsstedet ikke bekymre sig om det.

 

Opstillingsstedet skal ikke bekymre sig om indretning, hygiejne o.lign., men kun på at registreret sig i Næringsbasen og få en Næringsbrev. Registreringen kan klares på under 5 min. på nettet, hvis man har Digital Signatur. Der kan læses mere på følgende hjemmeside http://www.eogs.dk/sw21820.asp

2. Strøm

Erfaringer fra Norge og Sverige er at elforbruget pr. mdr. er på mellem 200-500 kr., alt afhængigt af hvor mange pizzaer, der bliver solgt.

Når WP-automaten bare står og venter, er det kun køleren, der er i gang, derfor bruger den ikke så meget strøm, som man forventer. Grunden til, at det er nødvendigt med 400V er, når forbrugeren køber pizzaen. På det tidspunkt går ovnen i gang (Ja, det er en specielbygget og rigtig ovn, IKKE mikroovn) det betyder at den kun i de 90 sekunder pizzaen bliver bagt færdigt, har brug for de 400V, ellers er forbruget som en normal køleskab man har der hjemme.


3. Varedeklaration

Som nævnt ovenover, står varedeklaration på pakken. Men da forbrugerne ikke kan se pakken, er det nødvendigt at sætte en mærkat, med de samme oplysninger på WP-automaten, evt. ved siden af skærmen hvor forbrugeren skal vælge pizzaen.

 

Vi er glade for interessen, så hvis I har yderligere spørgsmål er I velkommen til at stille dem, vi vil med glæde besvare.

 

Vi håber der er andre der har kommentarer til hjemmesiden.
Fra Odense C
Tilmeldt 17. Jul 05
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa.

Sikke da et spændende koncept. Kan slet ikke vente til jeg skal sætte tænderne i en pizza 90 sek. efter jeg har taget beslutningen om at det er pizzatid. Hvordan kommer pris-niveauet egentlig til at ligge for slutkunden for en pizza?

Ang. jeres hjemmeside har jeg følgende kommentarer:
- Fonten på teksten har været nævnt, og ville bare lige sige at jeg er enig i de kommentarer der har været. (Samme font på hele siden, og gerne Verdana eller lign.)
- Forsidens højreside har en boks med tekst omkring "Placeringer". Denne syntes jeg mangler noget padding, altså noget luft fra kanten af boksen til teksten.
- Kontaktformularen. Kan se I bruger en service fra "Wufoo". Er det muligt at lave samme baggrundsfarve og evt. fjerne de engelske tekster under felterne? Igen er der flere fonte/størrelser der.
- Jeres forsidebanner i venstre side fylder 466 KB. Normalt ville jeg sige for meget for et billede på en forside, men flere og flere har bredbåndsforbindelser og det fungerer egentlig udemærket. Den er dog ikke sjov at hente hvis nogen stadig fumler rundt med langsomme internetforbindelser.

Held og lykke med det. Det ser spændende ud.

www.onlinebooq.dk - Billigt og brugervenligt booking system. Lad dine kunder selv bestille tid - døgnet rundt.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi takker for din kommentar Allan.


Den vejledende pris på pizzaen bliver på 35 kr for slutbrugeren.


Vi har nu rettet så alle font er verdana, og vi har tilføjet noget padding til teksten under ”Placeringer”.


Formularen kan vi ikke gøre noget ved, vi har prøvet, men kunne ikke finde ud af det.


Vi ser frem til flere kommentarer.


Med venlig hilsen



WonderPizza DK
Muhittin Ünal
Adm. Dir.


Fra Vemmelev
Tilmeldt 13. Feb 07
Indlæg ialt: 297
Fra  MyPets.dk Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Allan
Det var da godt nok et fedt koncept. Selvom maskinen ville være perfekt til folkeskoler bliver det nok op ad bakke for Jer, med alt den fokus der har været på det sidste omkring usund mad i folkeskolerne. Men til gymnasier, handelsskoler, universiteter og store arbejdspladser er det godt nok genialt.

Det må godt nok være noget af en Georg Gearløs som har opfundet den maskine.

 

Mvh.

Mvh. Søren Vang,

www.MyPets.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Søren

 

Du har ret i, at folkeskolerne vil være skeptiske imod konceptet, derfor fremhæver vi hver gang vi har mulighed til det, at de pizzaer WP-automaterne indeholder, er produceret af økologiske og kvalitets råvarer. Ægte italienske pizza som tilmed er lav kalorie.

 

Men som du selv siger, er det mere gymnasier o.lign. der vil have interesse i WP-automaten. Vi er i øjeblikket i kontakt med et par steder i København og Århus, som vi er under forhandling med.

 

Vi er i gang med at udvikle vores infrastruktur, derfor tager vi det, her i starten, lidt roligt og kontakter derfor ikke alle og enhver, på må og få. Som man kan læse på vores hjemmeside søger vi efter WP-agenter, så hvis der er nogen der er interesseret, er i velkommen til at tage kontakt til os.

 

Dem der opfandt WP-automaten, var indehaverne af en af de populære pizza-restauranter i Italien. Deres historie er, at deres kunder kom lang vejs fra for at købe pizza. For at give deres kunder mulighed for at spise pizza, som de er vant til i restauranten, uden den lange rejse tid, gik de i gang med at udarbejde WP-automaten. Det er den historie vi har fået fortalt, da vi var der nede.

 

Med venlig hilsen

 

WonderPizza DK

Fra Hellerup
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 999
Fra  Atak A/S Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Hold da kæft hvor smart :))) Pøj pøj med det

William Atak | ATAK A/S - Frubjergvej 3, 2100 København Ø | TELEFON: +45 3510 5050 | WEB: www.atak.dk

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)