Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mikkelsen Media udbetaling denne mdr ??

Side 7 ud af 7 (67 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 19:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Går man nu ind på proff.dk og analyserer deres seneste regnskabstal, så ser det underligt nok ikke voldsomt slemt ud - faktisk er det forbedret markant siden 2009, så forstår ikke hvis det er betalingsvanskeligheder de er i... Medmindre de selvfølgelig har jordet fuldstændig i det i 2012...

Proff.dk

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:00 | Låst

Det mest skræmmende er bare (synes jeg) at de kommer med forskellige forklaringer til folk

Ham Martin Mikkelsen har været på flere ferier indenfor de sidste 3-4 uger, nogen har snakket med ham i mellem tiden, så ikke bare en lang "ferie"

nogen får at vide de kigger på sagen, andre at bogholder holder fri og nogen at de tjekker op på om folk overholder deres regler.

Hvad skal man tro om dem ? det her har nok ikke gavnet deres forretning, med i skrivende stund 3.104 der har tjekket denne tråd..

10 der abonnere på den, mon alle mangler penge ? en del gør nok..

Kunne man evt gå sammen nogen stykker og rykke dem, enten pr. brev eller komme til deres kontor ?

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5907
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 20:11 | Låst
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Meget kunne tyde på de ikke har penge til udbetalinger. Det lyder som de forsøger at købe sig tid, med de historier i får fortalt. Det vil være fornuftigt at i gik sammen, og gjorde jeres krav gældende via en advokat. Det sender et tydligt signal, og i er med til at få afklaret om der vitterligt er nogen penge tilbage i selskabet. Lige nu kommer i hvert fald ingen vegne, og jeg tror ikke tiden tikker til jeres fordel, desværre....

Fra Horsens
Tilmeldt 7. May 10
Indlæg ialt: 1022
Fra  SONNURMEDIA Skrevet kl. 20:32 | Låst

Tror ikke de overlever efter denne tråd :P

Heldigvis har jeg ingen penge i klemme.

Bedste råd er vel at stoppe med at bruge deres kampagner, hvis man ikke allerede er stoppet og kræve sine penge.

Tror ikke redder sig ud af denne situation.

Stifter af SONNURMEDIA  - Alt indenfor webudvikling 

Tilmeldt 6. Jan 10
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 20:34 | Låst

Jeg regner med at sende varselsbrev ud mandag (hvis denne måneds afregning ikke er gået ind), så giver jeg dem 10 dage hvorefter jeg sender den videre til inkasso.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:36 | Låst

Jeg er absolut frisk på at vi går sammen nogen stykker med advokat mod dem eller som sagt vi møder op personligt hos dem.

Jeg har flyttet samtlige af mine kampagner væk fra dem.

Men håber andre også er frisk på at give dem et los i røven

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 20:41 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Tråden her har kørt meget længe, og der har været nogle kedelige indlæg iblandt, så tråden bliver låst nu, da Amino ikke vil ligge hus til anklager og stridigheder.

Amino er heller ikke kundeservice for firmaet det handler om, og de problemer, beklagelser og klager I har med/mod vedkommende, må I tage med deres support.

Jeg henviser til Amino´s regler, hvis man ikke forstår begrundelsen for at tråden her bliver lukket.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 7 ud af 7 (67 indlæg)