Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TjenGavekort Feedback

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Tjen Gavekort Skrevet kl. 01:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har nu kørt mit website TjenGavekort.dk i et stykke tid, og har nu tænkt mig at skrive dette indlæg, så jeg kunne finde ud af hvad der kan gøres bedre ved siden.

Jeg modtager gerne ris/ros, kritik og foreslag til andre ting man kunne lave på siden

Med Venligst Hilsen

Mathias

Vil du tjene et gavekort gratis? Besøg www.tjengavekort.dk !

Fra Aalborg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 784
Fra  Køreskole Ginnerup Skrevet kl. 02:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Måske det er en super fin idé du har, men selv om jeg ser nøje efter, fatter jeg ikke nok af dit koncept, til at jeg får lyst til at melde mig til det.
Jeg kan vælge at skrive til support, hvem det så er?
Hverken på din side eller her i Amino kan jeg se hvem du er. Jeg synes det vil være fint, hvis du vil give dig til kende begge steder.

Fra Herning
Tilmeldt 6. Mar 12
Indlæg ialt: 64
Fra  Tjen Gavekort Skrevet kl. 03:04

Hej Lone.

Jeg har skam skrevet ind på siden hvor jeg bor og sådan noget, men det er åbenbart ikke tydeligt nok.

Man kan se i Betingelserne hvor jeg bor, hvem der ejer siden og diverse ting. Betingelserne står her :-)

Med Venligst Hilsen

Mathias

Vil du tjene et gavekort gratis? Besøg www.tjengavekort.dk !

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 07:28

Hejsa ... Jeg var lige ved at gå væk bare fra forsiden - det er en fin side når man ER blevet "medlem" og bare skal logge ind, men hvis man skal have nye brugere, så skal "hvad går det ud på" frem på forsiden.

Det er sikkert mig der er dum, men jeg fatter ikke den tekst du skrevet. Du har nogle annoncør som stille noget tjenester til rådighed og den kan man tjene point på ved at lave ????

Kommer der et puslespil med posten, som jeg skal samle ? :-)

Hva med selv i stedet for at henvise til Gavekort . dk så selv at smutte ned i Matas og købe et gavekort hvis det er det folk vil have for deres point.

vh Peter

Fra Ringe
Tilmeldt 3. Jan 11
Indlæg ialt: 1217
Fra  MJ Kommunikation Skrevet kl. 08:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Den er gal med forsiden - du får ikke formidlet dit budskab om, hvad fordelen for mig er, når jeg som "ikke-medlem" besøger din side. Jeg aner intet om hvad jeg skal, hvorfor jeg skal det osv - og det er muligt at det står under betingelser - men så langt er der ingen der kommer.

Hvis du vil have kunder i butikken, skal de overbevises på side 1 :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:53

jeg forstår ikke konceptet da jeg klikket forsiden

ideer kan forbedre dette punkt

• mere tekst omkring emmet
  • videoer omkring emmet
  • kørende billeder om emmet

social medier burde være den perfekte markedsføring form men jeg kan ikke se oprette google plus side mod siden og facebook side så jeg kan plusse side og like denne her side og folk kan dele siden nemmere der .

suport siden burde stå hvem er i med alle info virksomheds info cvr nummer adresse og selvfølgelige en kontaktformular så det er nemmere at kontakte jer.

titlen til google står velkommen det er ikke ret sigende omkring jeres sides emme , lav en mere sigende titlen der og brug gerne alle 70 tegn som google viser nu.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)