Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er i på Fiverr? :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hey Aminos!


Hvad er i villig til at gøre for $5? Har i en konto på Fiverr og hvordan kører det for jer? :-) 

Selv sidder jeg med én gig;

http://fiverr.com/azddinb/give-you-good-advice-about-your-php-problem

Hvilket kører ret fint :-) 100% positiv rating, hvilket tiltrækker flere købere.

Det gig jeg har køber 'kunder' derinde oftest altid mindst 2 eller 3 af (altså 3 x $5), og må sige at nogle af de jobs derinde har været ligetil og andre noget af et arbejde (at arbejde videre fra noget kodet af en amatør polakker, hvor alle metoder og variabler er polsk, og ingen struktur var sgu noget tidskrævende at finde ud af...)


Så snart jeg ramte 'level 1' sælger, så væltede det med købere og flere tilbagevendte for at købe mere.

Havde en leveringstid på 24 timer i starten, hvilket de kalder Express Gig derinde, men det blev faktisk for meget (en masse henvendelser, hvilket jeg slet ikke forventede) - især når du har et rigtigt job ved siden af og studerer samtidigt, så har faktisk afslået og beklaget mig til visse købere derinde.

Men det er ret fedt at sidde med lidt andre kunder end hvad man gør i hverdagen :-). Har ikke haft en skandinavisk kunde endnu gennem Fiverr.

Hvad har i derinde, og hvordan går det for jer? :)

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Og folk hyler over 2.000 - 5.000 kr. opgaver på Amino Freelancer, det er sgu ironisk :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sælger intet på fiverr, men jeg bruger fiverr nok en gang om måneden hvis ikke mere! Fiverr er fantastisk! Jeg køber alt udover linkbuilding da jeg ikke føler mig 100% tryg ved om det er software eller ej.

Og ja ironisk nok Martin! Men det er jo kun "død seriøse" freelancere der synes det er unfair at en kængt på 20 kan gøre arbejdet lige så godt :)

Jeg udbyder dog nogle ting på Underenplov, og der er INTET salghttp://underenplov.dk/markedsfoering/skrive-en-seo-atikel-paa-engelsk-og-udgive-den-paa-en-pr9-blog-med-2-785

Forsat god Torsdag!

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 23:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har følt mig fristet til at lægge en gig på Fiverr

men på grund af tidsmangel er det ikke blevet til noget.

Og hvis jeg lagde noget på Fiverr, skulle det ikke være for at tjene penge, men mere for at
møde nye mennesker, og måske skabe relationer.

konceptet er jo fantastisk, og til de priser kan alle jo være med.... 

Det kunne være sjovt at lægge noget på, som var helt unikt og skabe et hype omkring det,

aner bare ikke lige hvad det skulle være -

Jeg jeg går og brygger på noget, hvor pengene skulle gå til charity...

noget ala dette event 

http://www.awardshowsubmissions.com/twerribletowel/index.html

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

I torsdags bestilte jeg et logo som ville blive leveret indenfor 48 timer... Men jeg har ikke fået det endnu! ;-) Men det kunne da være meget sjovt om man kunne få lavet nogle småting med sådan en service.

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne ikke finde på at sælge noget på Fiverr, men det er et glimrende sted at købe småydelser og finde dygtige folk at outsource til. Man må godt nok ikke få kontaktoplysninger på sælgere, men det kan nu godt lade sig gøre alligevel :-) Jeg har længe outsourcet noget af min sekundære linkbygning til en Rumæner, som jeg nu har lavet en mere fast aftale med udenom Fiverr. Det er en meget nem måde at teste outsourcing på og der er masser af dygtige folk som netop bruger Fiverr som en slags visitkort. Super måde at få opbygget et team af 'go-to' personer indenfor næsten hvad som helst.

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Fiverr er et super godt sted at købe og sælge, og tager man fat i dem der har positive feedback er man næsten garanteret et godt produkt.

Jeg har selv brugt det en del gange, og det er også fiverr mit eget website http://www.FiveGigg.com netop handler om - gigs på fiverr, hvordan man nemt kan promovere ens gig, hvad man skal huske når man laver et gig, og så har jeg fået fat i (indtil videre) 3 personer, der er på Best Rated listen i forskellige kategorier der fortæller om deres egen succes historie. Der er meget at lære og det er virkelig interessant! Vi er lige startet og har "kun" lidt under 20 artikler inde, men det går super godt.. Vi har mange besøgende og det tegner godt. Du er mere end velkommen til at tjekke siden ud hvis du mangler lidt inspiration til at sælge dit gig mere :o)

- Som du selv siger, får man også snakket med en masse nye mennesker. Det er lidt sjovt at tænke over, at man er begyndt til dagligt at snakke med mennesker langt, langt væk, som man normalt ikke ville kende til.

Husk på at alle godt ved at Fiverr er et engelsk talende site, så selv folk fra skandinavien skriver på engelsk derinde. Så hvem ved, måske har du haft en kunde nær dig. :o)

- Marco Poul

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Thorborg:

Og folk hyler over 2.000 - 5.000 kr. opgaver på Amino Freelancer, det er sgu ironisk :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Jeg glæder mig til at se dit gig på fiverr om privat foredrag for en fiver. Jeg skal nok være den første køber - bare læg en tråd herinde. 

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er et fantastisk koncept, og har brugt det til grafik og noget tekst.. Kommer til at bruge det meget mere i fremtiden! :)

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 10:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Sørensen:

Martin Thorborg:

Og folk hyler over 2.000 - 5.000 kr. opgaver på Amino Freelancer, det er sgu ironisk :-)

De bedste hilsner

Martin

 

Jeg glæder mig til at se dit gig på fiverr om privat foredrag for en fiver. Jeg skal nok være den første køber - bare læg en tråd herinde. 

Det bliver nok nærmere "jeg vil sige hej til dig på skype for 5$" og det extra gig man har mulighed for at købe ville være et fordrag for 600 bucks + moms :)

Man ved vel hvad man er værd. :-D

/Marco

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)