Hej Aminoer Jeg har fået udviklet et system i Javascript, og har siden da siddet og roddet lidt med koderne. Da jeg har en grundlæggende viden om programmering, har jeg kunne rette i systemet, hvilket har været meget praktisk, men jeg søger mere viden om javascript, så jeg på et tidspunkt måske selv kan udvikle videre på systemet (Jeg har haft svært ved at finde en programmør, som har haft tid og kunne lave småting til en ordenlig pris) Hvor/hvordan får jeg mest for pengene mht. kurser/undervisning i Javascript? Har kigget rundt omkring på nettet, og det koster ofte omkring 10.000 for én eller to dage, hvilket jeg synes er dyrt. Så vil jeg næsten hellere betale studerende samme beløb for 100 timers undervisning. Det skal siges, at jeg er bosiddende i Aarhus. På forhånd tak for svar! |
Hej Kasper
Jeg ville springe ”tavle” kurset over og tage direkte ud til e-læringslokalerne, så som her, da det er hurtigt og nemt at få viden når du har tid eller brug for det og ikke på et klokkeslæt som ”tavle” undervisning jo nu en gang kun giver mulighed for.
Der er også Youtube, hvor der er mange video tutorials som du kan bruge.
En lille god ting vil være, at bruge firefox med et plugin, hvor du kan downloade videoerne mens du ser dem, eller bare vælge dem du vil dovnloade og se dem når du har brug for det.