Hej Aminoer. |
Lige en hurtig update.
Der er 1 stk L/XL tilbage, resten er S/M
;-)
/Martin
Hej Aminoer. |
Lige en hurtig update. |
Kan du tilbyde logo-tryk eller -broderi på den. Mod en fornuftig merpris naturligvis.? Dbh. John |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Hej Martin, Hvorfor er det, at du er blevet træt af din cashcow? Som jeg ser det, så er det et ualmindeligt uforsigtigt træk at halvere prisen på den vare, som vistnok pt skaber det meste af dit salg og dermed din fortjeneste! Hvorfor finder du ikke istedet på at skabe noget mersalg, når du nu har bevist at du formår ikke bare at få kunderne ind i butikken, men du får dem også til at handle hos dig? Sørg for at spørge kunden inden checkout om andre produkter, som de også kunne synes var interessante - eller lav et specifikt tilbud for den gruppe kunder, som køber din sorte cap. Det er for nemt at skabe mere arbejde for sig selv og samtidig sætte penge til. Det kræver hverken hjerne eller boller - men der er heller ingen, der tager hatten af for dig. Derimod, kan du holde din gode fortjeneste med endnu mere salg, så begynder det sgu at ligne noget. Nu skal du herfra begynde at vænne dine nye kunder til at cappen som de købte igår fremadrettet skal koste det dobbelte. Kan du se det? Når du sætter noget på tilbud, så må det ALDRIG være de produkter som skaber din fortjeneste, men i stedet være noget, som der ikke er opmærksomhed omkring og hvor prisen kan svinge op og ned uden betydning for dig. Mange hilsner, Flemming |
Hej John. |
Hej Flemming. I indkøbskurven vises der relevante produkter for kunderne, f.eks 3 "prisbaskere" eller 3 "produkter" andre kunder har købt, men ved selve check out vises der ikke noget, det kunne måske være en ide? Selvom jeg føler ikke rigtig for at lede kunderne væk når de begynder at oprette profil, indtaste kreditkort oplysninger osv. Dette vil jeg gerne ha sker før dette, som f.eks i indkøbskurven hvor 3 produkter vises. Mvh |
Jeg broderer for alle. Send det logo eller tekst du vil have broderet, så vender jeg så hurtigt som muligt tilbage. Maj-Britt Svane Svane broderi Algade 21 st. mf. mobil. 2015 5028 mail. e.svane@mail.dk |
Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.
Hej maj-britt |
Hvis det er 1 Caps. er det jo som brev. Og du har ret der er mange i Københavns området der broderer. Prisen for at sende er den samme uanset om det er København eller på Mors. Du har også en anden mulighed at have nogle Caps på lager her. Når folk så bestiller med brodering kan du jo sende fil til mig/ hvad der skal stå. Samt kundens adresse så kan jeg jo sende direkte til kunden. det er den billigste måde. mvh. Majh-Britt Svane |
Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.
Hej Maj-Britt! |