Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flexfit Sort Cap - Mest solgte på min shop, idag kun 75,- kr.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Har netop slået et tilbud op på min facebook side, med den mest solgte kasket på min webshop. Nemlig den sorte Flexfit Cap og du har mulighed for at shoppe den idag til ½ pris.

Jeg runder snart 150 stk's solgte til private af denne ene sorte Flexfit Kasket, hvilket jeg selv er stolt af Cool

Hjælp mig på vej og lav et super køb!

Kun 75,- kr. Klik på billedet for at gå til produktet! :)

Hav en super dag

Med venlig hilsen
Martin Jensen / Caps4you.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 18:54

Lige en hurtig update.

Der er 1 stk L/XL tilbage, resten er S/M

;-)

/Martin

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 00:48

Kan du tilbyde logo-tryk eller -broderi på den. Mod en fornuftig merpris naturligvis.?

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 05:21
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Martin,

Hvorfor er det, at du er blevet træt af din cashcow? Som jeg ser det, så er det et ualmindeligt uforsigtigt træk at halvere prisen på den vare, som vistnok pt skaber det meste af dit salg og dermed din fortjeneste!

Hvorfor finder du ikke istedet på at skabe noget mersalg, når du nu har bevist at du formår ikke bare at få kunderne ind i butikken, men du får dem også til at handle hos dig? Sørg for at spørge kunden inden checkout om andre produkter, som de også kunne synes var interessante - eller lav et specifikt tilbud for den gruppe kunder, som køber din sorte cap.

Det er for nemt at skabe mere arbejde for sig selv og samtidig sætte penge til. Det kræver hverken hjerne eller boller - men der er heller ingen, der tager hatten af for dig.

Derimod, kan du holde din gode fortjeneste med endnu mere salg, så begynder det sgu at ligne noget.

Nu skal du herfra begynde at vænne dine nye kunder til at cappen som de købte igår fremadrettet skal koste det dobbelte. Kan du se det? Når du sætter noget på tilbud, så må det ALDRIG være de produkter som skaber din fortjeneste, men i stedet være noget, som der ikke er opmærksomhed omkring og hvor prisen kan svinge op og ned uden betydning for dig.

Mange hilsner,

Flemming

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:40

John Nielsen:

Kan du tilbyde logo-tryk eller -broderi på den. Mod en fornuftig merpris naturligvis.?

Dbh. John

Hej John.

Desværre det kan jeg ikke.

På større mængder er det muligt, men ikke enkelte beklager. Har overvejet en broderingsmaskine, men pt. er de lidt for dyre til min forretning i forhold til efterspørgslen.

Mvh
Martin

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:49

Flemming:

Hej Martin,

Hvorfor er det, at du er blevet træt af din cashcow? Som jeg ser det, så er det et ualmindeligt uforsigtigt træk at halvere prisen på den vare, som vistnok pt skaber det meste af dit salg og dermed din fortjeneste!

Hvorfor finder du ikke istedet på at skabe noget mersalg, når du nu har bevist at du formår ikke bare at få kunderne ind i butikken, men du får dem også til at handle hos dig? Sørg for at spørge kunden inden checkout om andre produkter, som de også kunne synes var interessante - eller lav et specifikt tilbud for den gruppe kunder, som køber din sorte cap.

Det er for nemt at skabe mere arbejde for sig selv og samtidig sætte penge til. Det kræver hverken hjerne eller boller - men der er heller ingen, der tager hatten af for dig.

Derimod, kan du holde din gode fortjeneste med endnu mere salg, så begynder det sgu at ligne noget.

Nu skal du herfra begynde at vænne dine nye kunder til at cappen som de købte igår fremadrettet skal koste det dobbelte. Kan du se det? Når du sætter noget på tilbud, så må det ALDRIG være de produkter som skaber din fortjeneste, men i stedet være noget, som der ikke er opmærksomhed omkring og hvor prisen kan svinge op og ned uden betydning for dig.

Mange hilsner,

Flemming

Hej Flemming.

Tak for dit input.

Det er jeg selvfølgelig heller ikke blevet træt af og det var derfor også kun 1 dag at tilbuddet var aktivt. Men kan sagtens følge din pointe. Nu er det blot denne kasket, der er mest solgt og ikke den ene kasket der skaber det absolut meste af min fortjeneste, men den er selvfølgelig med til at øge den :)

I indkøbskurven vises der relevante produkter for kunderne, f.eks 3 "prisbaskere" eller 3 "produkter" andre kunder har købt, men ved selve check out vises der ikke noget, det kunne måske være en ide? Selvom jeg føler ikke rigtig for at lede kunderne væk når de begynder at oprette profil, indtaste kreditkort oplysninger osv. Dette vil jeg gerne ha sker før dette, som f.eks i indkøbskurven hvor 3 produkter vises.

Forstår godt nogenlunde din pointe, med at kunderne skal betale det dobbelte næste gang, men her ser jeg en smule anderledes på det. Nogle af kunderne der købte kasketten til ½ pris, blev overrasket over jeg laver så godt et tilbud, hvilket måske får dem til at vende tilbage til min forretning på et senere tidspunkt og det gør mange af dem ikke kun pga. prisen, men også behandlingen af selve produktet, forsendelsen osv. Har kunden fået en super oplevelse her og alligevel skal bruge en ny kasket som de ved koster XXX kr. alle steder, så alligevel vender de tilbage til min forretning, selvom kasketten ikke sælges til ½ pris. For de har netop fået deres produkt, hurtigt med den nødvendige professionelle kundeservice.

Mvh
Martin

Fra Nykøbing M
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Svane broderi Skrevet kl. 12:35

John Nielsen:

Dbh. John

Jeg broderer for alle.

Send det logo eller tekst du vil have broderet, så vender jeg så hurtigt som muligt tilbage.

Maj-Britt Svane

Svane broderi

Algade 21 st. mf.

mobil. 2015 5028

mail. e.svane@mail.dk

Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 13:21

Hej maj-britt

Alene omkostningerne frem og tilbage koster det dobbelte af hvad kasketten koster i sig selv. Herefter kommer emballage, håndtering og logo. Jeg tvivler på det kan betale sig økonomisk at sende en kasket til brodering?

Der ligger massere af forretninger i kbh der kan brodere, problemet er bare jeg ingen aftaler har med dem, om har desværre ikke tid til at aflevere og afhente et stk kasket til brodering. Det skal værre større mængder ellers kan det ikke betale sig økonomisk.

/martin

Fra Nykøbing M
Tilmeldt 13. Jun 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Svane broderi Skrevet kl. 13:35

Martin Jensen:

Hej maj-britt

Alene omkostningerne frem og tilbage koster det dobbelte af hvad kasketten koster i sig selv. Herefter kommer emballage, håndtering og logo. Jeg tvivler på det kan betale sig økonomisk at sende en kasket til brodering?

Der ligger massere af forretninger i kbh der kan brodere, problemet er bare jeg ingen aftaler har med dem, om har desværre ikke tid til at aflevere og afhente et stk kasket til brodering. Det skal værre større mængder ellers kan det ikke betale sig økonomisk.

/martin

Hvis det er 1 Caps. er det jo som brev. Og du har ret der er mange i Københavns området der broderer.

Prisen for at sende er den samme uanset om det er København eller på Mors.

Du har også en anden mulighed at have nogle Caps på lager her.

Når folk så bestiller med brodering kan du jo sende fil til mig/ hvad der skal stå.

Samt kundens adresse så kan jeg jo sende direkte til kunden.

det er den billigste måde.

mvh. Majh-Britt Svane

Det er farligt at leve, Det dør man af. Ingen har overlevet så vidt jeg ved.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 16:04

Hej Maj-Britt!

Ja 1 Cap som brev frem og tilbage, koster det dobbelte af hvad kasketten koster i indkøb. ( næsten ) .. Og ja, der ligger mange i KBH og her ville jeg selvfølgelig selv bevæge mig den ½-1 KM der måtte være, istedet for at sende pakken.

Og tak fordi du lige fortalte mig, at prisen for at sende i KBH eller til Mols var det samme, det var jeg slet ikke bevidst om Big Smile

Derudover så snakker vi leveringstider der er for lange og bøvlede, så ellers tak for dit tilbud.

God dag

/Martin

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)