Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Køb af rolex kopi - lovgivning told og sådan

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 9. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 14:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 4 person

Hej aminoer.... 

Går lidt og overvejer at købe sådan en replica model af et rolex. Men hvordan med lovgivningen er det overhovedet lovligt ? og hvad med tolden kan man risikere de tager det der, det koster jo knap 3000kr. så ville ikke være så fedt :)

Har en kammerat der flytter til usa om nogle måneder, ville det være en ide at vente og så bestille det til hans adresse og så kunne han tage det med til danmark ?

håber der er nogen herinde der kan hjælpe lidt :)

MvH.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Bad idea... Skal vi ik bare sige det sådan...

Prøv at google ROLEX DOMMEN, så ved du hvorfor... Og hvis du ik har råd til et ægte, hvorfor så købe et?

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 05:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Helt enig med Fashionseller ovenfor!

Hvorfor er folk så glade for kopivarer? Det er og bliver billige kopier af originale fede gennemarbejdede ordentlige produkter!

Seriøst, så glæder jeg mig afsindigt til den dag du bliver bonget i tolden på en ferierejse om 3-4 år, hvor du har glemt alt om det kopi Rolex, der sidder på dit håndled og du får en monsterregning på kr 15.000 og konfiskeret skidtet.

Jeg kender dig ikke, men jeg hader tanken om at stjæle fra andre og det er det du gør, når du køber en kopi. 

End of story :)

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 06:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jøsses. Få noget morale knægt. Ikke der rette sted at spørge til råds om kopivarer og hvordan man snyder systemet..

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47145
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:18

Holder slet ikke. Rolex er blandt de hårdeste. I DK må man mystisk nok købe en kopivare til eget brug, men indlever det tilmrep hos Klarlund og det er væk. I en del lande er der meget hårdere straf for den type tyveri
Læg dertil, at det vil trække dig ned som en der pynter sig med lånte fjer.
Der er helt ok autahmatiske uremed ETA 2824 i området 3000 kr, og ganske specielt kan du spare en masse ved at købe let brugt, se salgssiden hos feks vintageure.dk (ingen personlig interesse eller der pt)
Vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 3. May 11
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 18:46

Hold dig fra kopier.

Knap 3.000 kr for et kopi-ur. <--- Hvorfor give 3.000 kr for et kopi-ur? :-)

Du kan faktisk få en del "pæne" modeller imo, for 10.000-30.000 kr. Dog synes jeg, at de fedeste modeller, koster 50.000+, hvilket jeg ikke vil give for et ur lige pt. Men så hellere gå med et andet ægte ur, til mindre penge.

Må jeg spørge, hvorfor du vil have et rolex-ur? Er det bare for at virke "rig" eller hvad man nu siger? Bemærk at det er meget nemt at se forskel på det ægte og et fake. Hvert fald i de fleste tilfælde. Men hvis det er for at score lidt fisse i byen, og fortælle pigen, at du har givet 150.000 kr for dit ur, hvorfor så ikke købe et ur til 150.000 kr? Det må da hvert fald være sjovere, hvis det så rent faktisk passer. Ikke fordi jeg synes at man skal blærer sig, på den måde. Jo hvis man har nok penge, ville jeg da også køre rundt i en ferrari.

Men spar op lidt længere tid og så køb den ægte varer. Hvis du ikke har pengene til det, så må du jo tage et lån, hvilket jo også er total dumt. Men du skal hellere låne penge og købe et ægte, end at købe et fake.

Hav' en god dag.

Har 1000 ideer, men for lidt tid til at fører dem ud livet, grundet uddannelse og arbejde. Håber en dag, at få tid til at leve 100% af mine egne projekter.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 18:58
Enig i ovenstående

Men derfor kan man jo godt være glad for looket og designet og så findes der jo heldigvis rigtig gode alternativer:

http://www.steinhartwatches.de/de/OCEAN-1-BLACK,14.html

Steinhart er ikke de eneste, som laver disse inspirerede ure, det gør Kadloo fx også, men så absolut til fine priser
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)