Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Behøver lidt hjælp igen!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

I har før bedømt min hjemmeside og jeg har siden arbejdet intens på den og betaler pt mange penge hver måned for prof seo. Men jeg har stadig ikke mange købere... hvad går galt?? Jeg har efterhånden alt det på hjemmesiden som de andre også har og priserne er meget billige. Faktsik er jeg en af de billigste på markedet med det meste....

Hvis ikke det snart kører bliver jeg nødt til at lukke igen, så please hjælp mig.

PT. Jeg har ikke flere penge at gøre godt med, så ingen løsninger med betalinger mm.

MVH Legesager

www.legesager.dk

 

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved du selv hvad du betaler for?

Kan du se at der er kommet flere besøgende

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

NY:

Ved du selv hvad du betaler for?

Kan du se at der er kommet flere besøgende? 

ja jeg har selv lavet meget af arbejdet, hvor de har fortalt mig hvad der skal gøres! Jeg er også nået længere op i rangen på google, så det er jo fint nok, men ingen kunder. Jeg har absolut ingen fornemmelse af at de ikke laver deres arbejde - tværtigmod!!! Jeg bruger Kompetencekanalen..

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 20:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Problemet er mere at folk ikke ser det helt store købelyst på legetøj, det er først fra okt. nov og dec. at salget rigtigt starter.

Men et godt råd er at lave det arbejde der skal laves med din markedsføring selv, så du spare på pengene på det.

Fra Farum
Tilmeldt 22. Nov 11
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil vildt gerne hjælpe dig. Det ville være syndt hvis du skulle lukke igen!

Jeg skriver en pm til dig over amino :)

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prof seo? Hvem er dog det, din forside title og decription er ikke særlig tiltaltende. Ingen intern linkbuilding? Hvad er der galt? Svært at svare på, hvor mange besøgende har du? Hvor langt går de?

Alt dette burde din marketing mand fortælle dig!

Fra Næstved
Tilmeldt 6. Apr 12
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Legesager:
Jeg er også nået længere op i rangen på google

 

Hvilke søgeord er du kommet frem på?

Sad og tjekkede efter men du er ikke på side 1 på google her, med legetøj eller bare dukker !!

Problemet med linkbuilding, er at det tager tid, og søgemaskinerne skal finde de links der laves.

Et andet problem er ordet legetøj, det er vildt svært at komme op på, og konkurrencen er så stor at det koster kassen at arbejde sig frem og blive på toppen ;)

Men giv den hele armen ( Håber du kommer på første side, så du får flere kunder)

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Legesager:

NY:

Ved du selv hvad du betaler for?

Kan du se at der er kommet flere besøgende? 

ja jeg har selv lavet meget af arbejdet, hvor de har fortalt mig hvad der skal gøres! Jeg er også nået længere op i rangen på google, så det er jo fint nok, men ingen kunder. Jeg har absolut ingen fornemmelse af at de ikke laver deres arbejde - tværtigmod!!! Jeg bruger Kompetencekanalen..

Det virker som om, at man går meget op i at markere med fed skrift, på alle sine søgeord.. Derudover er titlerne vidst skrevet mest til søgemaskinerne?

Men har du noget statistik på dine besøgende? - Hvis der ikke kommer flere besøgende ind, så kan du ikke forvente flere bestillinger. 

Hvor mange ordre får pr. 100 besøgende? - Og er denne faldet/ændret på det seneste?

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skulle gerne ligge på side 1 når man fx. skriver billigt legetøj og amazonas hængekøjer...

jeg har været igang med min hjemmeside siden okt 2011 og haft seo på siden ca. 1 marts.

Indtil videre er det primært det interne de har arbejde på - altså opbygningen og søgeordene mm.

Jeg evd godt kommer tid kommer råd, men jeg skal betale dandomain om noogle måneder igen og det er sku svært når der ingen penge kommer ind...

Fra Fjerritslev
Tilmeldt 3. Nov 11
Indlæg ialt: 40
Fra  Legesager Skrevet kl. 20:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har gen. snt. 2o - 25 besøgende / dag og har haft 12 ordre siden d. 19/4 hvilket kun stod på i knap 14 dage og jeg ser som børnepenge der skulle bruges ( dem får de jo der). Og siden er der ikke sket noget rigtigt.

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)