Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

I er så hamrende go´e

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes det er nogle flotte websider der bliver fremvist.

 

Tror I at det vil fremme et salg hvis man har en flot.. wow!...hjemmeside, når nu man ikke har nogen webshop, og når nu tiden er knap.!

 

Sidder her og får lidt mindreværdskomplekser overfor alle jeres flotte sider....men men men...hvad koster det at få lavet en "ordentlig" side...

 

~Den meget grønne elev.., altså

 

 

....med fare får at lægge måsen op i klaphøjde kommer her et link ...www.boernemesse.dk

 

 

Messearrangør Søby Promotion

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :
du får ihvertfald et WOW fra mig :) sikke nogle farver du har brugt.

 

Det er umuligt at sige hvad et nyt design koster.

Vælger man en kvik ung studerende kan det sikkert gøres for et par tusinde, vælger man et web/reklamebureau så skal du nok nærmere op omkring 5000 og opefter.

Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 4. Jan 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Det kommer jo også helt an på dine egne forventninger til en side, hvad priserne vil løbe op i :)
Men som Martin siger, så varierer priserne meget fra designer til designer.

www.nfdesign.dk

Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 12:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Malene

 

Principielt set er det jo ikke websidens udseende der fortæller om virksomhedens ydelser og services. Men jeg er samtidig ikke i tvivl om, at et lækkert og indbydende design med logisk navigation gør en forskel, når kunderne kommer for at handle. Og så skal du tænke på, at internetkunderne også er ved at være forvænte, og du er nødt til at tage dem med "i hånden" fra det øjeblik de kommer ind i din "butik". 

 

Det er måske lidt det samme der gør forskellen, når vi skal handle i enten Netto, Aldi, Kvicly, Føtex og Magasin. Jeg vil bestemt ikke klappe dig i måsen, men måske kunne det være en idé, at skrue lidt ned for farverne på din side

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 01-06-2007 11:58:21
Forfatter: Martin Tygsen
Vælger man en kvik ung studerende kan det sikkert gøres for et par tusinde, vælger man et web/reklamebureau så skal du nok nærmere op omkring 5000 og opefter.



Du får nok ikke er design fra et veletableret bureau for under 10.000 og hvis der er tale om mere end blot et design, fx også selve opsætningen af websitet, så er der nok heller ikke nogle af de dygtige bureauer eller freelancere som tager under kr. 20-30.000.

Men husk: Et design handler ikke kun op æstetik, wow og pling-pling. Brugervenlighed og fokusering på konvertering af dine brugere syntes jeg bør vægtes højere.

Hvis du vil have en mere realistisk bud, så tror jeg du bliver nød til at sætte dig ned tænke over hvad det egentlig er du vil have. Hvad er formålet med websiden? Hvem er din målgruppe? Hvad vil du have dem til at gøre når de besøger dit website? Hvordan bliver det sat i fokus? Hvad med CMS - vil du selv kunne ændre tekster mv.?

Men man kan også se på det på en anden måde: Hvad vil DU give for det? Hvad er det bedre websted værd for dig? Hvor meget tror du, at du kan øge dækningsbidraget med et bedre websted?

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :
og hold så op med at bruge "frontpage" ;-) ....

Men et sødt koncept, det skal du have... det er ligefør man kunne acceptere de kraftige farver, når det nu er børn det henvender sig til ... :-)

Fra Gjerlev
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :
hej

lidt ved siden af emnet mere direkte på din ide.

prøv at se hvordan de gjorde på børn leg og motivation i Hillerød her i foråret. gør så det hele modsat og der er håb om succes.

der kom under 250 besøgende gæster til en stort anlagt messe med over 50 udstillere der hver havde givet rigtig mange penge for at deltage (bla. os)

udstillerne gik hjem før tid en enkelt faldt i søvn i en udstillet hængekøje - der kommer vi aldrig igen.

jeg tror det er væsentligt med gode aktiviteter, kendte aktører og aktive stande, hvis messen skal trække folk til. det skal selvfølgelig markedsføres og fremgå af din hjemmeside at det er et sted hvor der sker noget.

bed dine udstillere komme med aktiviteter og fremvise hvad de forskellige varer kan bruges til i stedet for at vise embalagekasser frem.

lav et scoop med danmarks største hoppeborg, ponnyridning eller andet der berettiger til at komme på tv og lokalpresse.

hvis du får det op er det jo et kæmpe marked, så vil vi måske endda gerne have en stand

MBC
Tilmeldt 24. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Igen

 

Jamen alle kommentare er da velkomne, det er jo det man bliver bedre og mere erfaren af, så tak for alle kommentare.

 

Jeg kan love dig for det ikke bliver kedeligt. Der er allerede planlagt mange aktiviteter. B.la er der underholdning hele weekenden af en proffesionel Børne Entertainer som har flere figurer.Hun bevæger sig rundt på messen og laver mange spændende aktive ting sammen med børnene.

Jeg har købt en nuttet plys mascot i England som er på vej med flyveren til DK, han skal gå rundt i gaderne i byen på en af byens største årlige begivenheder. Her skal han hilse på børnene og reklamere for messen.Der er planlagt en bred markedsføring lige op til messen. Det er der et Bureau som tager sig af .Der er en kunstner i gang med at lave nogle kæmpe bannere som er super flotte og i øjefaldende.Dem skal jeg have med på dyreskue i næste weekend.

 

Jeg arbejder på mange flere aktiviteter, også udendørs cykelbane ...m.v. 

Hvis du har et godt foreslag så er jeg da frisk på at give dig nogle ekstra kvm. til en Happening. Bare kom med dem.

 

Det bliver et tilløbsstykke det er jeg ikke i tvivl om, jeg bliver bombet med positive tilbagemeldinger fra folk der gerne vil besøge messen. Der har lige været pressemeddelse i Avisen.

 

Og så er det jo næsten jul....når man er barn så har man i hvertfald allerede godt gang i ønskeseddelen.

 

Hmm...Frontpage...jeg kan ikke andet, men vil da gerne høre andre forslag, som er nemme at lære..

Ha´en god weekend.

 


 

 

 

 

 

 

Messearrangør Søby Promotion

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)