Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kvalitets ure - kender du eller er du grossist?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoere..

Jeg vil gerne vide om nogle kender, eller er grossist af kvalitetsure. Jeg snakker Christina by london, omega, armani og sådan nogle ure. Det skal være pæne stilfulde ure, da jeg har fået mig en brilliant ide :)! Det skal meget gerne være dropshipping i starten hvis det var muligt... Efterfulgt vil jeg gerne købe hjem til eget lager :)!

- Mads

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:50

Jeg er lidt interesseret i at høre mere. Jeg ved en del om nogle af de mærke du nævner - men der er langt op til Omega fra Christina London og Armani :)

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 21:52

Alexander Ahle Bæk:
men der er langt op til Omega fra Christina London og Armani

Så sandt som det er sagt! Men ja, altså.... Det er nok for at skille sig lidt ud, så jeg har en lille ide ang. noget med de sociale medier, plus business. Først skulle det nok være en alm. webshop som jeg ville connecte til min ide hvis den holder på de sociale medier! For got to love the social medier!

Men det kunne være fedt og komme i kontakt med en ;)! Der er jo også mærkerne Seiko, og citizens og ja! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:00

Du er inde i det :) jamen du er velkommen til at skrive privat. Også hvad dit budget er - så er det lidt nemmere :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)