Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du en god ASP.NET/C# bog du kan anbefale?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 21:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer!

Jeg skal i gang med at lære noget C#, som skal benyttes i websammenhæng - primært sammen med Umbraco og uCommerce. Jeg har meget erfaring med bl.a. PHP, generelt webprogrammering samt Java, men synes det kunne være fint at have lidt læsestof omkring C# og webudvikling med det.

Har en let læst C# bog omkring desktopudvikling som jeg kan bruge som reference og til at få det mest generelle C# genopfrisket, så søger nok primært noget læsning omkring ASP.NET/C# :)

Mvh

Lars

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 21:24

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 22:22

Perfekt, tak for det :-) Kan se at den kan fås i Kindle-udgave, så det er jo bare perfekt!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:43

Jeg kan anbefale dig at kigge på MVC. Umbraco 5 er lavet i MVC istedet for webforms.

Jeg er selv ved at læse "Pro ASP.NET MVC 3 Framework".

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 23:44

Hej Niels

Det vil jeg helt sikkert se på. Har godt benyttet MVC i andre sammenhænge, og har godt fået fortalt at Umbraco 5 skulle være "heavy user" af det.

Tak for forslaget!

Mvh

Lars

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)