Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tror jeg har fået en god ide, hvad nu :)

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Alle,

Jeg syntes selv jeg er kommet på en ret god online ide..

Jeg har undersøgt markedet, og syntes faktisk ikke jeg kan finde nogle direkte konkurrenter..

Meeen, hvor starter man, hvad gør man, og er der nogle man kan komme i kontakt med, som ville kunne hjælpe en ?

Christian

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kommer jo an på hvilken hjælp du har behov. Om det er opbygning af hjemmeside, hjælp til forretningsplan, kontakter til indkøb osv.

Du må specificerer hvad du skal have hjælp til.

Venligst

Brian Phillip

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det jeg skal have hjælp til er nok først at snakke med nogen om min ide, og komme med nogle inputs til om ideen overhovedet holder, hvilket jeg personligt tror den gør..


Det første man gør er vel at søge patent på sin ide ?

Men Ja Brian, det er nok primært forretningsplan, men også det at kunne snakke med nogen om den, uden den bliver taget

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror sagtens du kan være mere åben om din idé her på Amino - det ville også kunne gøre at vi nemmere kan hjælpe dig videre.

Jeg har selv haft en god idé, men jeg er skam ikke bange for at den bliver taget fordi jeg fremlægger den her på Amino. Så fortæl lidt mere om hvad det hele går ud på. Er det en webshop, produktion af produkt, blog, promovering eller hvad bygger din idé på? ;)

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa..

Går ud fra det er dig der også postede på Macnyt.. Jeg har selv været med til et par startups og synes altid det er spænende at diskutere en ide.. Så hvis du mangler en at vende ideen med er jeg klar, og lover fuld diskretion :)

Fra Nykøbing F
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 789
Fra  Glad Gruppen Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at sende din idé i en PM til mig. Jeg har hørt mange ideer igennem, og givet forslag og input.

Venligst

Brian Phillip

Fra Philippines
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 252
Fra  Brand a Game / DasmaDesign Skrevet kl. 18:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest skal du finde en at "bokse" med; en der kan finde de værste faldgrubber.

Og så selvfølgelig forretningsplanen skal bygges, hvor det nok mest vigtigste er, at klargøre produktet så man selv er 100% på, hvad det reelt indeholder og hvem, hvad, hvor er kunderne.

Web design kr. 5 mio. Se profil eller hop til .....

Fra Ringsted
Tilmeldt 20. Oct 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske du ville få noget ud af at se denne video, han har lavet mange andre videoer og har givet mig svar på en hel del ting. Smile

Fra Sørensen
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 248
Fra  Alfabox ApS Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan også kontakte din erhvervsforening / væksthuset - som er til for at hjælpe nye iværksættere - bare google efter det så finder du ud af hvor du hører til - og det er gratis at snakke med dem.

Smil

Ølkassen fra gamle dage - genskaber vi tilbage www.alfabox.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 09:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okii, tak for svar..

Søger nok også lidt nogle "sparringspartner" gerne inden fra web/grafik/marketing og sådan nogle ting

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)