Hej alle Ifm en re-branding af min blog http://my4hours.com skal jeg bruge et nyt design. Normalt plejer jeg at outsource denne slags ting, og jeg har da sendt opgaven ud til nogen af dem jeg normalt samarbejder med. Men da jeg ved at I sidder mange dygtige designere på Amino ville jeg også lige give jer buddet. (jeg er klar over at jeg også kan smide dette på freelancer, og kommer der ikke nok bud ind her, kan det være at jeg gør det). Lidt blandede krav: - Selve designet skal bygges oven på WooThemes' Canvas (child theme). - Der kommer et nyt domæne til bloggen så vi snakker en hel ny branding - Let at tilmelde sig feedburner (pt funker dette ikke helt på mit site) - Let at dele på sociale sites (jeg har brugt lidt forskelligt, men pt er det vist kun OptinSkin der er aktivt). - Område hvor jeg kan reklamere for egne produkter (samt optin til mit nyhedsbrev) Pat Flynn balancerer pt dette ret godt, om end jeg ikke bryder mig om selve den fesne grønne farve. Da design er subjektivt ville jeg foretrække en som jeg kan spille bold med og gennemgå flere iterationer med. Tilbud er velkomne i tråden eller på PM. |
WordPress theme design søges
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)