Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af 2nny.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Borup
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu har jeg haft min web-shop kørende lidt over et halvt års tid, men jeg syntes ikke rigtig jeg får besøgende nok.

 

Mit gennemsnitlige hit pr. dag ligger omkring 24.

 

Jeg har lidt tænkt på om det er grundet nogle ting på siden at den ikke er mere populær end den er, eller om jeg bare ikke har været god nok til at sprede rygtet om siden?

 

Jeg har p.t. en reklame på nrj hvilket har resulteret i omkring 5 ekstra hits pr. dag.

 

Men som jeg kan se mange andre har gjort herinde, kunne jeg da osse godt tænke mig en vurdering fra jer om hvad i syntes om siden?

 

Er den rodet eller den nem at finde rundt og den slags ting.

Alt kritik er meget velkommen både den ene og anden type.

 

Adressen til mit lille imperie er


Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 16:37
Hvor mange stjerner giver du? :
pssst .... jeg tror at der er en lille fejl i din link linie ... din side kan ikke åbnes, da adresselinien er forkert ... måske du får nogle svar hvis du lige retter det
Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dato: 02-06-2007 16:36:33 Forfatter: Krondal pssst .... jeg tror at der er en lille fejl i din link linie ... din side kan ikke åbnes, da adresselinien er forkert ... måske du får nogle svar hvis du lige retter det




 

hvorfor lavede du ikke lige et link fix til ham http://www.2nny.dk (du skal altid skrive http:// foran dine linksamino)

 

PS. jeg vil ikke kommenter din side, da jeg ikke har nok tid til det lige nu, det kan være jeg gør det senere.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Dato: 02-06-2007 16:44:33 Forfatter: magle
Dato: 02-06-2007 16:36:33 Forfatter: Krondal pssst .... jeg tror at der er en lille fejl i din link linie ... din side kan ikke åbnes, da adresselinien er forkert ... måske du får nogle svar hvis du lige retter det


hvorfor lavede du ikke lige et link fix til ham http://www.2nny.dk


 

Kære Magle!

 

Det gjorde jeg ikke fordi jeg ikke er nogen computer haj og tænkte at det lå i Tonnys signatur ... sorry
Men godt at du gjorde det

 

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dato: 02-06-2007 16:50:02 Forfatter: Krondal
Dato: 02-06-2007 16:44:33 Forfatter: magle


Dato: 02-06-2007 16:36:33 Forfatter: Krondal pssst .... jeg tror at der er en lille fejl i din link linie ... din side kan ikke åbnes, da adresselinien er forkert ... måske du får nogle svar hvis du lige retter det


hvorfor lavede du ikke lige et link fix til ham http://www.2nny.dk



Kære Magle!


Det gjorde jeg ikke fordi jeg ikke er nogen computer haj og tænkte at det lå i Tonnys signatur ... sorry
Men godt at du gjorde det



 

ok, jeg kunne jo bare se at du selv havde lavet det rigtigt i din signatur, så gik ud fra du vidste hvordan det fungerede  men nok om det, feedback til Tonny folkens

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Velkommen til Amino.

 

Din problem er først og fremmest at få folk til at besøge din hjemmeside. Selve hjemmesidedesignet ville kun påvirke folk der har besøgt din hjemmeside, derfor skal du nok være bedre til at sprede rygtet om din hjemmeside. Det må man jo sige du gør med denne indlæg :-)

 

Men tilbage til din hjemmeside, jeg synes det er lidt for, undskyld jeg siger det, kedelig. Der mangler nogle farver for min smag, men nu har er jeg ikke nogen bilinteresseret, så det kan være at din målgruppe synes om farvevalget og den simple design.

 

Det der springer frem i mine øjne er din hjemmesidenavn. Jeg forstår den ikke, er det en forkortelse for noget? som sagt er jeg ikke inde i bilmiljøet :-) Det er svært at huske navnet, måske kunne du lave et slogaen eller lignende, så man kan huske det.

 

Jeg håber ud kan bruge min kritik til noget, håber ikke det var for negativ.

 

Jeg ønsker dig held og lykke med din hjemmeside.

 

M.v.h.

 

WonderPizza DK

Fra Borup
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Med jer.

 

Med hensyn til navnet var det egentlig på grund af at jeg havde domænet i forvejen og af jeg hedder Tonny / 2(to)nny hvis du ser sammenhængen?

Der er som sådan ikke rigtig noget bil relateret i navnet.

 

Farverne har jeg forsøgt mig lidt med igennem tiden med nogle lyse farve og til sidst blev det bare ren hvid.

 

Men når vi så snakker om at sprede rygtet om siden hvad ville iså anbefale?

 

Jeg kører p.t. radio reklame på NRJ kbh og net samt på google.

 

Jeg prøver så vidt muligt at holde alle udgifter på reklame nede på et lille niveau og valgte kun radio reklamen pga. et godt tilbud.

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej 2nny.dk
 

Vi har startet en side som skal hjælpe firmaer som dit med at blive bedre set. Du er meget velkommen til at oprette dig på http://www.Alttilbil.dk - Det er helt gratis.


Fra Borup
Tilmeldt 1. Jun 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 05:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Tak for det webkode.

 

Det er hermed gjort så må vi håbe at det ender med et verdens imperie.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)