Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu ligger det fast

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Nørresundby
Tilmeldt 12. Nov 08
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 03:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved, hvor jeg vil hen, men har ingen moneter:(

Må jeg søge unge programmører fra uddannelser osv, og love dem en vis procentdel i mit firma, hvis det går godt. Men jeg sørger også for at hvis det ikke går godt, så får de ikke noget.

Det lyder meget lusket, men hvordan skal jeg ellers gøre det. Jeg kan ikke love mine programmører, at de får i guld og grønne skove. Hvis det ikke går, så går det ikke. Kan man lave sådan en kontrakt?

Fra Lystrup
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 06:54
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas :

Jeg ved, hvor jeg vil hen, men har ingen moneter:(

Må jeg søge unge programmører fra uddannelser osv, og love dem en vis procentdel i mit firma, hvis det går godt. Men jeg sørger også for at hvis det ikke går godt, så får de ikke noget.

Det lyder meget lusket, men hvordan skal jeg ellers gøre det. Jeg kan ikke love mine programmører, at de får i guld og grønne skove. Hvis det ikke går, så går det ikke. Kan man lave sådan en kontrakt?

Forstår dig ikke helt...

I sidste måned havde du 250.000 kr...

http://www.amino.dk/forums/t/160350.aspx

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 684
Fra  1337 ApS Skrevet kl. 08:14

Du får højst sandsynligt ikke nogen programmører, studerende eller ej, til at arbejde gratis for dig. Det giver ikke rigtig nogen mening, selvom du siger de får en procentdel - det har ingen værdi.

Tænk på om du ville arbejde gratis med det du kan, i X antal måneder/år, uden sikkerhed for at du ville få noget for det? Nej vel...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:17

Lars Rasmussen:
Du får højst sandsynligt ikke nogen programmører, studerende eller ej, til at arbejde gratis for dig. Det giver ikke rigtig nogen mening, selvom du siger de får en procentdel - det har ingen værdi.

Det var præcis det samme jeg tænkte!

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 08:28

Jeg tror det er begrænset hvor mange der vil arbejde ud fra 'No cure - No pay'. Det er meget almindeligt indenfor SEO, men det er en anden sag med som du fremlægger.

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)