Jeg købte igår et udtræk fra CVR. Det var et forholdsvis lille udtræk, i den leveret datafil var der i midlertidigt kun data fra én af de valgte brancher, hvilket vil sige at næsten 80% af det bestilte ikke er blevet leveret. Der er trukket det fulde beløb, for købet.
Jeg vil jo så kontakte Erhvervsstyrelsen for at få de data'er, eller rettet i det trukket beløb. Men man kan kun sende dem en mail, og de har op til fem ugers svartid (!)
Hvad er mine rettigheder her? Jeg har ikke indtastet CVR nummer, jeg har brugt mit eget navn, og har betalt med mit private dankort.
Skal jeg bare acceptere at vente fem uger, på at få det jeg har betalt for?
Nej!. Ring til dem i morgen og få fat i den der er ansvarlig for dataudtrækkene og aftal, hvad der skal gøres for at du kan få dine data. De er ganske flinke og hjælpsomme i Erhvervsstyrelsen.
Nej!. Ring til dem i morgen og få fat i den der er ansvarlig for dataudtrækkene og aftal, hvad der skal gøres for at du kan få dine data. De er ganske flinke og hjælpsomme i Erhvervsstyrelsen.
/Henrik
Har ledt over alt, og kan kun finde den fine kontaktformular, som iøvrigt også er pisse irreterende. Har du telefonnummeret?
Har købt derinde flere gange, det er første gang jeg har oplevet det her.