Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

driftsomkostninger på webshop

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer Smile

Jeg står og skal have lavet en webshop med nogle ganske få vare maks 5 produkter her til start. Er lidt i tvivl om hvad der er den billigste løsning? Jeg har kigget lidt på shopify billigste løsning til 167,-kr pr. måned, plus de 2% på transaktioner, samt de 1000kr årligt? på oprettelse til NETS betalingsløsning.

Kan det passe det ca. månedligt koster mig 250kr for at have en webshop kørende med NET betalingsløsning og udgifter til HOSTMASTER.DK? Selvfølgelig uden SEO, markedsføring osv.

 

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Istedet for du lejer en webshop og dine penge flyver lige ud i luften, så er det meget smartere og mere logisk at EJE din egen shop.

Hvis det et problem for dig at betale et stort beløb forud, tilbyder vi afbetaling over 4, 8 eller 12 mdr. På den måde betaler du stadig et lille beløb i mdr, men når siden er betalt af ejer du din shop og kan gøre lige hvad du vil med den.

Vi hos EuDesign hjælper især nye iværksættere igang med at starte egen webshop, da vi ved I især gerne vil hurtigt igang uden at skal bruge alt for mange penge på en webshop.

Hos os for du en komplet og køreklar webshop lavet i Prestashop som er nok verdens bedste, største og mest brugervenlige CMS system. Det udvikles dagligt for at blive bedre og større af tusindere af udviklere over hele verden.

Dette kan vi tilbyde:

- En unik og lækker designet webshop der er nem at arbejde med selv.

- 25% på NETs betalings oprettelse - Til Visa/Dankort mm. Spar op til 1850 Kr.

- SEO optimeret webshop.

- Unikt designet logo.

- Sørger for hosting af din webshop til kun 9 kr. i Mdr.

- Fri trafik.

- GRATIS Markedsføring via Google Adwords til en værdi af 650 Kr. Få kunder i butikken fra dag 1.

- Hurtig levering - Kun 12 dage.

Vi sørger for alt det tekniske, du skal bare læne dig tilbage og fokusere på det du gør bedst.

 

Normalt 5998 Kr.

NU KUN 4998 Kr. da du som Amino bruger for 20% rabat

 

Vi kan også tilbyde:

- Facebook timeline erhverv & Facebook shop

- Unikke visitkort med dit eget logo

- SEO optimeret tekster for kun 80 Kr. for 400 ord.

... Og meget mere :)

 

For referencer eller spørgsmål så skriv en PM eller mail mig på Support@EuDesign.dk

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Monolith85:
Kan det passe det ca. månedligt koster mig 250kr for at have en webshop kørende med NET betalingsløsning og udgifter til HOSTMASTER.DK? Selvfølgelig uden SEO, markedsføring osv.

Ja og endnu mere hvis dine kunder klager sådan går det når man lever i et monopolistisk samfund som DK. Så derfor skal du kun starte hvis du virkelig mener det :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kender jeg ikke til shopify udgifter men med magento kunne det se sådan her ud : 

- Hosting 500-1500,- årligt

- Indløser + gateway 3000-5000,- årligt

- Vedligeholdelse af shop 5000-20.000,- årligt

- Markedsføring X,-

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Monolith85:
Kan det passe det ca. månedligt koster mig 250kr for at have en webshop kørende med NET betalingsløsning og udgifter til HOSTMASTER.DK? Selvfølgelig uden SEO, markedsføring osv.

- Shopify 29 usd/md (billigste plan) inkl. hosting og fri trafik

+ DK Hostmaster domænepris, derefter 45,- pr/år

+ NETS

+ betalingsgateway (fx Quickpay 150,-/md)

Det er det. Og ja, inden jeg bliver overfaldet, det er så uden SEO, markedsføring mm - den "rå" shop"

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 21:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Det sjovt du skriver, for jeg tænkte faktisk at benytte mig af dit tilbud, men kunne ikke huske om det var i hvilken platform du udviklede i. Ihvertfald har jeg gemt dig, og henvender mig til dig lidt senere på måneden.

Hvis du vil må du gerne sende noget af dit arbejde til mig på ThomasM@forum.dk

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Hjerrild:

Nu kender jeg ikke til shopify udgifter men med magento kunne det se sådan her ud : 

- Hosting 500-1500,- årligt

- Indløser + gateway 3000-5000,- årligt

- Vedligeholdelse af shop 5000-20.000,- årligt

- Markedsføring X,-

Iforhold til det budget Ole har sat op lyder det lidt dyrt.

Nu har jeg kigget på et domæne navn og tjekket på googles keyword tool, og ifølge den er der ca. 390 månedlige lokale søgninger på ligepræcis det navn jeg havde forestillet mig shoppen skulle have og ca. 2900 på verdensplan og konkurrencen er lav. Mit spørgsmål er hvor vigtig er et domæne navn iforhold til andet?

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

HMM gratis hosting i starten og paypal vis det ikke er store (dyre vare) beløb folk skal betale.

du er velkommen til at prøve og smide en af de opensources shopping cart ind på en af vores gratis løsninger med 5 produkter ville jeg nok sige opencart ville passe godt da det er bruger venligt og nemt og tilpasse. det skal dog siges jeg ikke har prøvet den på vores gratis løsning.

men du kan teste på gratis sub domain så der er intet og tabe

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 7. Mar 12
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Joachim:

HMM gratis hosting i starten og paypal vis det ikke er store (dyre vare) beløb folk skal betale.

du er velkommen til at prøve og smide en af de opensources shopping cart ind på en af vores gratis løsninger med 5 produkter ville jeg nok sige opencart ville passe godt da det er bruger venligt og nemt og tilpasse. det skal dog siges jeg ikke har prøvet den på vores gratis løsning.

men du kan teste på gratis sub domain så der er intet og tabe

Afskrækker det ikke mange kunder væk kun, at have Paypal løsning på ens shop? Self. ikke noget skal gøre mig klog på, men synes bare jeg aldrig høre om folk der bruger Paypal som betaling her i DK?

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså det er jo umuligt at svare på for der er så mange valgmuligheder.. Shopify er nok hurtigere og billigere at komme i gang med end Magento men Magento kan formentlig 10000 gange så meget og er open source

Udgifter til betalingsmodul kan jo også være alt fra 0,- med paypal til XXXX KR hvis du skal have nets og andre betalingsmetoder. 

Samme med host kan du jo også vælge noget til 200,- men kvaliteten er også derfor.. 

Mine ca. priser er baseret på en komplet løsning hvor alt er som det skal være og ikke semi hvis du kan følge mig..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)