Godaften Aminoer, |
Du er velkommen til at sende det til mig på davidb@mail.dk så skal jeg nok lige løbe det igennem..
Godaften Aminoer, |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Du er velkommen til at sende det til mig på davidb@mail.dk så skal jeg nok lige løbe det igennem..
|
hvorfor ikke holde det i tråden, så andre også kan ha glæde af det ? |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Hej David,
|
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Hej Jack, I denne situation, finder jeg det mest naturligt at holde dette privat på mail og ikke i et offentlig forum. |
Selvfølgelig holdes kundenavne mv.. ude af sådan en tråd.. men jeg ligger da gerne et eksempel på et frivilligt forlig op.
F R I V I L L I G T F O R L I G---------------------------------------------------------- Undertegnede erkender herved at skylde Denstakkelsiværksætter.dk v/xxxxxxxxxxxx. Kroner: 0.000,-. Beløbet forrentes fra dags dato med alm. procesrente. Beløbet afdrages over tre gange, første gang den xx/xx 2012 og herefter hver den første med kr. 0.000,- pr. gang. Betaling med frigørende virkning kan kun ske til Denstakkelsiværksætter.dk v/xxxxxxxxxxxx, og med angivelse af j.nr.99000001. Indbetaling kan ske til XXXX Bank konto 0x0x - xxxxxxxxxxxxx. Undertegnede erklære sig herved indforstået med at såfremt et afdrag udebliver mere end 4 dage over forfaldistid, er hele restskylden forfalden med renter og eventuelle omkostninger. Det samme gælder hvis jeg afgår ved døden, erklæres konkurs, anmelder betalingsstansning, søger akkord, eller der foretages udlæg eller arrest hos mig. I tilfælde af at aftalen ikke overholdes, vil sagen blive overgivet til inkasso hos Inkassoenheden.dk. Herved påløber inkassoomkostninger efter de til en hver tid gældende regler. Nærværende aftale er gyldig som retsfundament og kan danne grundlag for retsfuldbyrdelse jf. retsplejeloven § 478. Ovenstående accepteres herved.:
____________________________ den. / 2012 Underskrift og dato. Cpr. nr._____________________ Hxerr xessen Xxxxvej 17 0000 xxxtebro Navn og adresse med blokbogstaver
Nærværende forlig er fremsendt i to eksemplarer hvoraf det ene underskrives og returneres, det andet beholdes af skyldner. |