Godaften Aminoer, |
Du er velkommen til at sende det til mig på davidb@mail.dk så skal jeg nok lige løbe det igennem..
Godaften Aminoer, |
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Du er velkommen til at sende det til mig på davidb@mail.dk så skal jeg nok lige løbe det igennem..
|
hvorfor ikke holde det i tråden, så andre også kan ha glæde af det ? |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Hej David,
|
23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO.
Hej Jack, I denne situation, finder jeg det mest naturligt at holde dette privat på mail og ikke i et offentlig forum. |
Selvfølgelig holdes kundenavne mv.. ude af sådan en tråd.. men jeg ligger da gerne et eksempel på et frivilligt forlig op.