Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

har nogen tanker ! hvor skal man starte og hvordan

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Super :)

Jeg takker mange gange for din tid :)!

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 22:48

hej igen

tag dig god tid til at læse om de vigtige emner her inde omkring skat, cvr, moms, eks. så skal du have cvr. nr når din omsætning rammer 50.000 indefor et år (12 måneder, ikke et kalender år)

når du skal have bygget din webside, så se hvem af de gode aminoer der tilbyder et produkt der er godt nok til dig, og få dem til at give dig en FAST pris på din webshop, fordel ved at benytte en amino er du som reglen får lidt procenter, og at du kaqn tjeekke hvem de er, som udgangs punkt kan du kigge efter antallet af indlæg de har skrevet og læse hvad de skriver, for at se om det er den rette partner for dig.

der er så mange ting du skal tænke på, fravernes indflydelse på vores sind og humør, om en farve bliver for dominerende, eks, sige rman rød giver varme (kærlighed) men overdrevet brug af rød giver en negativ efffekt.

hvis du kigger på amino, facebook, boliga så har de alle blå farve da denne har en rolig efffekt på brugerne, min website er grøn for at styrke håbet, hos mine bruger.

Venligst

René Buch

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 22:51

nb: du kan evt. kigge på http://www.wix,com og lave et udkast til en website, så den du vælger til at bygge din webshop har en ide om hvordan du vil have den opbygget, det er ganske gratis at bruge wix

Venligst

René Buch

Fra Aalborg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 23:04

jeg siger tusind tak for dit svar:) jeg tjekker linket ud og vil kigge mig omkring efter mere inspirtion;)

Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Fra  xxx Skrevet kl. 19:43

Uhha

Inspiration kan man få fra hver eneste webside man beøger, det svære kunst er at vælge de rette elementer fra de websider man får sin inspiration fra og samle dem i den ultimative webside, det er vel det vi alle søger efter et eller andet sted. SS

Rigtig god jagt og god Pinse

Venligst

René Buch

Venligst

René Buch

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)