Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kiosk.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus N
Tilmeldt 10. Aug 11
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .

Jeg har lige nogen spørgsmål angående opstart af en kiosk.

1. Jeg er 19 år, og ham jeg vil starte virksomheden op med er 24 år, vi vil lave et I/S selskab, og for at få spilleautomater ind skal man være 21 år, kan det lade sig gøre når han bare er over 21 eller skal vi begge være?

2. hvad kræver det og få automaterne ind? ansøgninger osv.

3. Kan man få en lille kiosk til at løbe rundt i en gågade?

mvh.

Fra København
Tilmeldt 1. Nov 11
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 13:38

Hej

Det lyder som et spændende projekt - pøj pøj med det.

Det kræver en ansøgning - og den kan I finde her: http://www.virk.dk/integration/37063

Om det kan lade sig gøre at få den til at løbe rundt, så tror jeg da ikke det er umuligt. Det afhænger selvfølgelig meget af stedet, åbningstider, varesortiment,  og at man er ekstremt opmærksom på udgifter. Jeg tror, at man som lille kiosk lever livet hårdt, og at det er på marginalerne, at man får fortjenesten.

Men, jeg tror absolut godt, at det kan lade sig gøre ved hjælp af effektiv "købmands-skab" og et falkeblik for gode tilbud. "Køb billigt, sælg dyrt" er vist den floskel, der er så evig sand.

Mvh

Jørgen

Fra Valby
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

for at have en kiosk i dag, isaer naar I som jer vil have spillemaskiner, er det vigtigt at I forhandler lotto https://danskespil.dk/om/kontakt/forhandlerservice/bliv-forhandler.html . (Det har I garanteret taenkt paa, saa jeg naevner det bare for at vaere pa den sikre side)

Gaagaderne er de steder i en by hvor husleje er hoejest, og en kiosk er fakitsk en af de butikker der ikke noedvendigvis behoever der allerbedste placering, en sidegade kan evt. goere det. Det vigtigest er at I ligger et sted hvor der gaar mange folk forbi, evt. gaden ned til byens centrale busstoppested

Husk ogsaa at have hele paletten af "kioskvarer; aviser, blade, tobak, lightere, sodavand osv.

Og da I er unge og friske saa taenk paa at kioskerne i dag kan goere noget af det som koebmandsbutikkerne kunne i 'gamle dage', give personlig betjening, opbygge en kreds af stamkunder der foeler sig genkendte og velkomne. Saadan noget er guld vaerd.

God fornoejelse med projektet

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)