Hej . Jeg har lige nogen spørgsmål angående opstart af en kiosk. 1. Jeg er 19 år, og ham jeg vil starte virksomheden op med er 24 år, vi vil lave et I/S selskab, og for at få spilleautomater ind skal man være 21 år, kan det lade sig gøre når han bare er over 21 eller skal vi begge være? 2. hvad kræver det og få automaterne ind? ansøgninger osv. 3. Kan man få en lille kiosk til at løbe rundt i en gågade? mvh.
|
Hej
Det lyder som et spændende projekt - pøj pøj med det.
Det kræver en ansøgning - og den kan I finde her: http://www.virk.dk/integration/37063
Om det kan lade sig gøre at få den til at løbe rundt, så tror jeg da ikke det er umuligt. Det afhænger selvfølgelig meget af stedet, åbningstider, varesortiment, og at man er ekstremt opmærksom på udgifter. Jeg tror, at man som lille kiosk lever livet hårdt, og at det er på marginalerne, at man får fortjenesten.
Men, jeg tror absolut godt, at det kan lade sig gøre ved hjælp af effektiv "købmands-skab" og et falkeblik for gode tilbud. "Køb billigt, sælg dyrt" er vist den floskel, der er så evig sand.
Mvh
Jørgen