Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Flotte dynamiske tabeller på hjemmeside - er det nødvndigt med en database ?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en ny hjemmeside til sammenligning af priser på x-antal produkter.

Disse prissammenligninger skal laves på 15-20 faste produkter og skal være let og overskuelig ( på forsiden). På underliggende sider skal der være 70-100 produkter - og skal gerne udvides med flere.

Tanken er at produkterne skal angives pr række - og 5-7 butikker skal angives som kolonner således at man kan se hvilke butikker der sælger til hvilke priser på dette produkt. Endelig skal det være muligt at summere det samlede beløb på disse produkter (pr kolonne) - eller blot på udvalgte produkter.

Eksemple: Kæde 1:            Kæde 2:                 Kæde 3:              Kæde 5:

Produkt A: Pris 10,-               12,-                      11,50                  9,25

Produkt B: Pris 33,-               35,-                       33,-                    35,-

Samlet pris                          47,-                         34,5                  44,25

Priserne skal ændres hver uge - vil gerne at det er muligt at importere priser fra excel. Således at jeg er sikker på at priserne bliver indlæst korrekt og jeg slipper for tastearbejde. Med tiden skal antal produkter udvides.

Er der nogle der har kendeskab til hvordan man lettes implemetere dette på en hjemmeside - det skal være et rigtig pænt tabel design ?

Jeg kan ikke selv programmere - og vil gerne have et standard program hvor det er let at opdatere data til tabellerne.

Min hjemmeside er jeg ved at udarbejde i Wix.

Jeg har set lidt på Caspio.com som en mulighed mht. database/tabeller- men synes at det er en bekostelig affære - ligesom jeg ikke helt kan få det til at fungere med produkt billeder på deres prøve-version.

Er der nogle som kan give mig et par gode råd til hvordan jeg får lave disse tabeller billigst muligt.

Mvh

Marianne

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)