Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Anbefaler I dropshipping med en kinesisk webshop ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer,

Jeg har bygget min webshop. Jeg ønsker at bruge drop shipping at sælge dame kjolerosv.
Jeg ønsker at arbjede med en online butik fra Kina.
dvs kunderne vil købe fra min webshop, og jeg vil sende ordrer til online-butik i Kina,som vil sende produkterne til mine kunder her i dk.
er der nogen ulemper med denne foretning?

Mvh

Mustapha

Fra Hedensted
Tilmeldt 16. Sep 07
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du tjekket størrelser guiden, hvordan den er i forhold til dk størrelser

Hvad med retur varer

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Som en af de mange er der leveringstiden.

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Apr 11
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvor lang leveringstid har de? Hvordan laves der kvalitetskontrol? Og ja, returvarer.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 25. Mar 12
Indlæg ialt: 89
Fra  S Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan ikke anbefale Dropshipping fra Kinesisk butik. Og i hele taget, kan jeg ikke anbefale Dropshipping fra shops uden for EU pga. Told og afgifterne.

Hvis man skal lave en Dropshipping forretning skal man finde en leverandør inden for EU

//Frederik

Laver logo'er, websites, banner mm. til billige penge. Send mig en PM eller en mail på fs50244@gmail.com

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad gør du den dag en kunde kontakter dig fordi den kjole hun har købt hos dig til 499 kr. er blevet fortoldet og koster ligepludselig 200 kr. extra?

Når du handler med lande udenfor EU, så er det farligt netop pga. det med tolden. Det ville være nemmere hvis du købte dine varer i Kina og så solgte dem videre, men når du køber dem direkte fra Kina, så er det kunden der ender med en extra omkostning.

Jeg syntes ihvertfald, personligt, at det er værd at tænke over. :-)

Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Som Frederik korrekt nævner - told og afgifter.

Du kan måske købe en kjole for 150kr.+ som du vil sætte til salg for 300+, men kunden der køber din kjole vil blive utilfreds når postvæsenet beder hende betale 200 yderligere i told og ekspeditions gebyr. I den situation risikerer du at kunden siger hun ikke vil modtage varen. I så fald skal DU returnere pengene OG Kjolen, dvs. du vil tabe den pris det koster at sende varen frem og tilbage.

Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 175
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

tAK for jesres svar .

Jeg har faktisk prøvede at kontakte nogle online-butikker her i Europahvoraf de fleste ikke giver dropshipping .. jeg ved det vil være bedre med en fra et eu land ..
Grunden til at jeg har valgt en online butik i Kinaer, at de har en god kvalitet af produkterne, med billige priser  ..
levering af produktetbør det ikke være et problem, som jeg kan betale for hurtig levering til kunden ,varer retur og størelse er heller ike et problem.
det eneste problem jeg se nu, er når kunden skal betale for bekostning af produktet  levering , til Told osv, .
Hvis ja, så jeg er nødt til at prøve finde andre leverandører her i europa..

mvh

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Bruhn Odhiambo Stokholm:

Kan ikke anbefale Dropshipping fra Kinesisk butik. Og i hele taget, kan jeg ikke anbefale Dropshipping fra shops uden for EU pga. Told og afgifterne.

Hvis man skal lave en Dropshipping forretning skal man finde en leverandør inden for EU

//Frederik



Sludder.. Selvfølgelig kan det lade sig gøre, at sende ens forsendelser DDP (prepaid). Så handler det blot om, at man indregner afgifter i ens salgspris. Hvorvidt toldomkostningerne skal pålægges ens leverandør eller man får dem opkrævet via en speditør, det er som sådan en mindre bagatel (men relevant).

Min eneste bekymring ville være den manglende back to back i forhold til dansk købelov, hvor du let kan komme i klemme. Nuvel, en dropshipping-virksomhed bør i min optik kun være en midlertidig løsning, indtil man får oparbejdet kapital til eget lager. (herved kan der også indkøbes billigere = mere profit). 

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu er det slet ikke umuligligt at handle udenfor EU men som mange har gjort opmærksom på er der en udfordring omkring told oa.

Det bedste du kan gøre er, at tage en snak med SKAT her kan du evt. få et bindende svar omkring importtolden og hvad den skal være. Hvis du så medregner den i din priskakulation og sørger for papirarbejdet så er du kørende.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)