Hej, |
onelo:Hvad vil kunderne glade når de fik deres bestilre vare + surprice gave ?
Hej Onelo,
Hvad sælger du?`
Med venlig hilsen
Tommy
Hej, |
Hej Onelo, Hvad sælger du?` Med venlig hilsen Tommy |
Hej Tommy, |
Slik selvfølgelig :) Mange shops jeg sælger til, vedlægger en lille ting, og differentierer på hvad kunden har købt for.
|
Din tankegang er helt forkert - Gaven bør være relevant! Hvordan kan du give merværdi til dine kunder i form af en gave? En ting jeg personligt savner hos mange webshops er gratis returfragt, hvis noget skal byttes. Når butikker tilbyder det, så køber jeg gerne to størrelser, hvis jeg er i tvivl om dette. Hvis ikke, så sender jeg somregel tingene retur og undlader at købe igen. Men sælger du vintersko, så giv folk pudsecreme.. "køb for over x antal kroner, så er der gratis fragt" - "køb for x antal kroner, så får du en gratis gave med". Hvad med at give folk et modeblad eller lignende med? Noget lidt anerledes kunne være, at folk støttede en god sag, når de købte hos dig. Så når deres pakke kom frem, så lå der et kort, hvor der stod "Som tak for dit køb hos os, har vi doneret xx kroner til kræftens bekæmpelse" Andre har erfaring med slik. Personligt tror jeg ikke, at det gør en forskel ift. salg, men det kunne være interessant, hvis nogen havde erfaring med dette og kunne byde ind :-) |
Det er selvfølgelig lidt begrænset med muligheder i det prisleje. Men måske noget chokolade eller en bannerkuglepen med forskellige mål på, altså hvor man kan se størrelserne i de forskellige lande eller sådan noget. En kuglepen kan de jo altid have med i tasken. Med venlig hilsen Tommy |
Hej Jacob, |
Vi har en ide mht gaver men ved ikke om det er helt ok og lovligt.. Så vil høre til råds.. |
Hej Onelo. |
Vil du tjene 18% pr affiliate salg? Se vores program på Partner-Ads
Billige varepartier til Private og Erhverv