Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brok!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Indlæg ialt: 561
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Grrrr! For helvede hvor er jeg træt af svindlere, snyltere, tabere og nu også indbrudstyve! De satans playstationspillende, pizzaædende, tatoverede, kasketbærende, dårligt begavede fordomsmagneter! Få jer et job, et liv, et formål! Skulle nogen herinde få tilbudt et spritnyt 42" LCD, en bærbar eller et digital kamera, så sig lige til, hehe. Nå, i det mindste tog de ikke mit surround og allervigtigst: min arbejdscomputer.

Jeg har altid undret mig over hvad den der "åh, det mest ubehagelige er at fremmede mennesker har rodet i éns hjem"-følelse egentlig præcist indebar, men det ved jeg så nu. Spøjs fornemmelse i øvrigt, kan absolut ikke anbefales.

Nå, tilbage til arbejdet - skulle bare lige have det ud. Brok!
Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 21:15
Vi må håbe at de falder og slår fortænderne ud, bliver taget af panserne, og kommer i celle med et par lede rockertyper.

PS.: Jeg håber at Du får dine ting tilbage

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 21:18
Dato: 31-05-2007 21:14:31
Forfatter: Dimitri Hardorff
Vi må håbe at de falder og slår fortænderne ud, bliver taget af panserne, og kommer i celle med et par lede rockertyper.

Det passer sjovt nok ret godt med de fantasier jeg har gjort mig... :)

PS.: Jeg håber at Du får dine ting tilbage

Mange tak, men det er vist desværre rimeligt usandsynligt.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 22:25
Dato: 31-05-2007 21:12:08
Forfatter:Jakob Søndergård  De satans playstationspillende, pizzaædende, tatoverede, kasketbærende, dårligt begavede fordomsmagneter! Få jer et job, et liv, et formål!

Følte jeg mig lige trådt på der

Det er min vildeste frygt at komme hjem til et hjem som er gennem rodet, jeg tror jeg kan sætte mig ind i det, men det nok 1000 gange være....
Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 22:51
Ej de er jo også bare en slags iværksættere, de prøver jo bare at få til føden.

Spøg til side. Det er fandme røv, har selv været der. Heldigvis var jeg
studerende, så hvis de rippede hele min lejlighed ville de få hold i
ryggen af mit 20 år gamle tv og virus fra min computer :)

Håber du finder dine ting. Desværre er politiet ikke så opmærksomme på det punkt
Fra Ishøj
Tilmeldt 19. May 07
Indlæg ialt: 281
Skrevet kl. 23:03
Hej Jakob

Min medfølelse går til dit tab, det er en sur røv verden vi lever i, hvor e kriminelle for frit løb. Straffen skulle sættes op, skridtprygl og gabestok genetableres......

Du have ikke chippet dine ting vel? Det er ihvertfald en god ide, så kan man hurtigt spore så dyre ting som din 42" og din bærbar. Men det ved du så til næste gang. Jeg har sikret mine dyreste genstande med en godt gemt chip, så når de stjæler det, så finder vi dem meget hurtigt igen.

Håber ikke du går psykisk ned på det her, det er kun materielle goder og din indbo forsikring dækker vel tabet eller?

Hilsen

Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 23:06
Jeg er helt enig med dig Jakob. Det er underligt når andre har gennemrodet ens hjem. Vi har selv haft ubudne gæster to gange. Første gang stjal de bare småting, men de vendte frygteligt tilbage juleaften og tømte hele hytten for alt af værdi. Og mens de slæbte møbler, tv osv. ud gennem havedøren, ja så fodrede de så vores hund med pålægschokolade og leverpostej, og så er der altså ikke meget vagthund over ham.

Så kan kun anbefale at få installeret tyverialarm og videoovervågning, selvom det ikke er nogen garanti :-( 

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Apr 06
Skrevet kl. 23:54
Dato: 31-05-2007 23:02:31
Forfatter: BCC Import
Hej Jakob

Min medfølelse går til dit tab, det er en sur røv verden vi lever i, hvor e kriminelle for frit løb. Straffen skulle sættes op, skridtprygl og gabestok genetableres......

Du have ikke chippet dine ting vel? Det er ihvertfald en god ide, så kan man hurtigt spore så dyre ting som din 42'' og din bærbar. Men det ved du så til næste gang. Jeg har sikret mine dyreste genstande med en godt gemt chip, så når de stjæler det, så finder vi dem meget hurtigt igen.

Håber ikke du går psykisk ned på det her, det er kun materielle goder og din indbo forsikring dækker vel tabet eller?

Hilsen

Hej, tak og helt enig. Har du nogle links til noget info om disse chips? Det lyder som den perfekte løsning. For satan jeg ville ønske, at jeg vidste hvor de (fordomsmagneterne) var... Jeg tror nu ikke jeg får nervesammenbrud eller noget, men jeg har godt nok været uheldig det seneste stykke tid. Det her er bare prikken over i''et. Men nej du har ret, det værste er ikke så meget værdien af tingene, det kan købes igen, men der lå en stor mængde private ting på den bærbare. Masser af billeder af familie min kæreste har taget osv, hvilket er lidt ubehageligt.

Jeg ved ikke om min forsikring dækker, for jeg var faktisk hjemme mens det skete, og havde ikke låst bagdøren. Jeg sad og arbejdede, mens svinene hyggede sig i stuen. Jeg har en lejer til at bo ovenpå, og hørte godt nogle lyde, men da hun snart flytter ud, troede jeg faktisk det var nogle af hendes venner der hjalp hende med at flytte. P.g.a. dette bliver det af politiet ikke klassificeret som indbrud, men bare "simpelt tyveri", hvilket såvidt jeg kan se, normalt ikke dækkes af forsikringen med mere end 10%. Desuden gad politiet ikke engang komme ud og kigge efter fingeraftryk eller afhøre min lejer, som faktisk så dem begge. Hun reagerede ikke fordi de var hurtige til at sige noget a la, "Det var da en god handel", så hun troede jeg havde solgt tingene.

Der er ingen tvivl om at jeg skal ud og investere i sikkerhed - i hoved og r**. Lige nu sidder jeg faktisk og pønser på at gå en tur rundt til de nærmeste boligblokke med en laptop og en packet sniffer, og se om jeg kan finde et netværk hvor den bærbare er tilsluttet. (Jeg skulle have dens MAC-adresse i en log et sted)
Side 1 ud af 1 (8 indlæg)