Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Overskueligt, moderne og flot site til plejehjem

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 11:06
Hvor mange stjerner giver du? :

@Tom: Det har du helt ret i. Men du glemmer en variabel faktor i timepris. Den fastsætter hver virksomhed jo selv.

@Henrik: Han skriver han gerne vil have et simpelt CMS. At han kender Typo3 er bare en information. Han udelukker dog på inden måde andre CMS-systemer som WP. Så det er jo fint, at der kommer bud den vej også :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 11:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Storm:
@Tom: Det har du helt ret i. Men du glemmer en variabel faktor i timepris. Den fastsætter hver virksomhed jo selv.

Nemlig, og derfor kan priserne jo også variere. Smile 

Jeg er udmærket klar over at jeg burde tage 800+ i timen (men tager gennemsnitligt kun 380.-) for min service, baseret på min 16 års+ erfaring og kompetencer, men det gør jeg jo ikke - jeg vil bare hellere have NOK at se til, i stedet for at jage rundt efter kunder og give tons af tilbud. Mine referencer taler sit tydelige sprog, og min TrustPilot review er jo heller ikke ringe. 

Det er skam ikke for at underbyde andre firmaer, for de firmaer jeg har lavet til - bliver ved med at komme tilbage - nok fordi de er tilfredse med kvaliteten af hvad jeg laver, samt en pris der er konkurrencedygtig med mange andre firmaer - og så er det en dansk udvikler der sidder i Danmark som ved hvad han laver. 

Men nok om det, det her er et frit marked Wink

Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Tak for interessen. Jeg har fået mange fine henvendelser, både i denne tråd og som private beskeder. Hvor er det herligt at se engagementet, jeg vil vende tilbage til jer alle sammen sidst i næste uge, når jeg har fået kigget på det. Men altså, ting tager tid, og jeg har både fuldtidsjob og meget snart tre børn ;-) - så jeg kan nok ikke hamle op med jer alle, når det gælder reaktionstid! Tusind tak, I hører mere fra mig, også ang. jeres spørgsmål.

- Wordpress er fint, men det er ofte også nogle trivielle sider - og det er selvfølgelig forventeligt til prisen, så det er ingen kritik.

- Det kunne være sejt, hvis man kunne finde en mere "blød", menneskelig og organisk struktur som forside, og det siger jeg fordi en standart wordpress side ofte kommer til at se ret kommerciel ud. Selvom det er et privat plejehjem, så skal siden signalere alt andet en handel og vandel ;-)

- Jeg er selv rimelig ferm til IT, har prøvet lidt af hvert. Så jeg kan godt selv opsætte noget, tænker jeg. Og flytte indholdet over gør vi også selv. Faktisk har jeg været ved at tage tilløb til at sætte noget Wordpress op på min Synology Server selv, til min egen hjemmeside, og så ville jeg kunne bruge erfaringen, men jeg orker det ikke rigtigt... og det er jo heller ikke mit plejehjem, så jeg lader jer erfarne/dygtige rotter komme til ;-)

Vi snakkes ved!
V.h. Peter

PS: Bliv endelig ved, jeg kigger på det hele!

Fra Århus
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 160
Fra  Designunivers Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Peter

Angående Wordpress afhænger det af, hvor meget man gør ved tingene. Jeg vil vove den påstand, at man stort set kan implementere ethvert design i Wordpress.

I nogle tilfælde kan man slet ikke se, om en side er lavet i Wordpress eller noget andet. Så er det stort set kun, hvis man tjekker billedoplysningerne, hvor stien jo afslører det :)

Men det er selvfølgelig sandt, at de kan ligne hinanden, hvis man bare vælger et standard-tema.

Mvh. Michael Storm
Designunivers

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Mar 10
Indlæg ialt: 109
Fra  Aargrassiv Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

har givet dig et bud i pb Peter, fik skrevet et mail beskeder, da jeg kom på at du skulle have så meget info om mig som muligt. Jeg har erfaring med TYPO3 fra fuldstidsjob, men jeg vil også anbefale dig Wordpress. Du kan lave alt med Wordpress, og nogle gange kan billedstien ikke engang afsløre at det er Wordpress, men så må du kigge på <meta type="generator" content="Wordpress" /> i kilden, hvis du går for at finde ud af det. Jeg vil anbefale alle Wordpress udviklere at droppe de færdigelavede themes, og så brug en blank html5 eller xhtml theme så du kan bygge det fra bunden, og ud fra kundens ønsker.

Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære alle

Så er jeg klar ved skærmen igen. Der er lige kommet en lille ny til pige til verden (21. maj), og jeg er far til hende :-) Så nu er der tre små børn i huset - og en kone, der har brug for en praktisk gris, hvilket giver ganske kort tid ved tasterne. Sådan skal det være, det er herligt!

Igen tak for de mange indlæg og beskeder, jeg går i gang nu. Beklager ventetiden!

V.h. Peter

Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Edris:

Hvorfor bruger du ikke bare: http://themeid.com/ Flot design osv.

Du sparer en masse penge og kan lave det som du vil have det!

(Det er et Wordpress tema.)

Hej Padborg

Jeg har kigget på det, og det virker umiddelbart fint, men jeg skal lære meget endnu - og der er stadig et hosting-spørgsmål, som jeg ikke kan gennemskue. Måske bare en billig én hos one.com?

V.h. Peter

Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Tino Bøgebjerg Cordes:

Hej Peter,

Jeg kan levere en flot Joomla hjemmeside for 10.000 kr. eller lidt mindre. Tag et kig på www.tinocordes.dk. Hvis du skriver til mig med nogle flere detaljer så kan jeg give en mere præcis pris :-)

Hej Tino

Det ser ok ud, jeg vender måske tilbage. Din force er selvfølgelig at du er grafiker, men jeg tænker også at selve siderne i din portefølje er meget simple - og måske (da jeg selv har lidt grafisk erfaring, fotografi osv.) er jeg ude efter lidt mere avancerede sider, men lad mig nu se om priserne også følger med op, hvis man fx vil op på niveau med www.skybrud.dk eller noget ;-)

Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik

Du ser ud til at kunne dit programeringskram - men hvordan med design? Jeg kan ikke klikke ind på dine referencer, er det meningen? Har du brugt meget Typo3 tidligere? Det ville klart være en fordel for mig, da jeg så kan hjælpe plejehjemmet i gang med at bruge systemet, men til gengæld ville jeg ikke ane hvordan jeg skulle designe sådan en side. Findes der nogle gode "temaer" man kan hente ned til Typo3 og så bare gå i gang med at udfylde??

Så kunne du jo blive sat til at lave noget teknisk opsætning, så siden bliver, som vi vil have det?

V.h. Peter

Henrik Urlund:
Hej Peter,

Jeg kan godt lave noget i TYPO3 til dig i det prisleje.

Har du en "tidshorisont" på det, eller er det "helst i går"?

Giv mig et skriv hvis det har interesse.

Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas


Det ser virkelig fint ud, det I laver. Jeg kan godt lide det bløde og venlige i jeres design, især overgangene og den måde elementerne på siden er helt uden skarpe kanter. Ser prof ud, tænker jeg. Ikke så mange referencer endnu, men det kommer måske. Vender måske tilbage, især hvis prisen viser sig at være god. At I også laver print, det er nok også en fordel for min kunde..

Vh. Peter

Andreas:

Jeg synes slet ikke i burde ligge i det prisleje..

Tag et kig forbi SSmedie.dk og lad os hjælpe jer med at komme i gang.. Vi kan både lave web og print. 

Udover hjemmesiden får du mange ekstra ydelser som fri kundeservice (som dækker den periode af år du køber) hvor vi opdatrer alt på hjemmesiden sammen med jer + vi sikkerhedsopdaterer alle vores hjemmesider med jævne mellemrem (alle de plugins vi bruger, er selvudviklet eller gennemtestet for virus)

Tag et kig forbi www.ssmedie.dk

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)