Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilket webhost (oscommerce)

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en gang godaften derude :)
Har nu efter har have læst og last nået frem til min webshop skal være oscommerce, ville lige høre jer der ude, hvilket host i bruger, og om i har nogle i kan anbefale - dog helst med telefonsupport og om der eventuelt er nogen der både har tlf support men samtidig vil sætte en gratis oscommerce op for dig ? Fortsat god aften:)
Mvh Kim

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 23:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan er du nået frem til at oscommerce og ikke Magento f.eks?

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Du finder ikke mange som vil give support via tlf gratis. men langt de fleste giver hurtig support via mail/ticket systemer

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen har været meget i tvivl om hvad jeg skulle vælge - oscommerce lyder simpelt og billigt og har dårlig erfaring med at tvivle for meget, anbefaler du magento og hvorfor ?

Fra Aalborg
Tilmeldt 24. Sep 07
Indlæg ialt: 445
Fra  LOEVGAARD ApS Skrevet kl. 15:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror ikke du kan finde én eneste person, der anbefaler osCommerce over Magento i 2012. Men altså bortset fra det, så synes jeg du skal prøve at lave en testinstall af begge systemer, og se, hvad der passer dig bedst.

Magento kan du også teste her: https://demo.magentocommerce.com og admin her: http://demo-admin.magentocommerce.com/index.php/admin/

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 16:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil bestemt ikke anbefale OsCommerce (den startede jeg med for 3 år siden). Det er et forældet system, og det er stort set umuligt for ikke-kode kyndige at vedligeholde og opdatere. Dertil kommer, at OsCommerce shops ofte bliver hacket. Kig på Magento som Joachim skriver - eller Prestashop (som min nuværende webbutik er lavet i).

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

kipperen:

Endnu en gang godaften derude :)
Har nu efter har have læst og last nået frem til min webshop skal være oscommerce, ville lige høre jer der ude, hvilket host i bruger, og om i har nogle i kan anbefale - dog helst med telefonsupport og om der eventuelt er nogen der både har tlf support men samtidig vil sætte en gratis oscommerce op for dig ? Fortsat god aften:)
Mvh Kim

Jeg er da meget spændt på at høre hvem der vil sætte en webshop op gratis!? Så vil jeg da gerne have et par stykker! ;-)

Fra Østlylland
Tilmeldt 27. Mar 10
Indlæg ialt: 536
Fra  FaceAbility ApS Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Nielsen:
Jeg er da meget spændt på at høre hvem der vil sætte en webshop op gratis!? Så vil jeg da gerne have et par stykker! ;-)

Ja, der kan jeg heller ikke være med - det koster fra 995 kr. og op :-)

Start webbutik med PrestaShop

Besøg JOJOBA.DK og find unikke gaveideer og flotte ting til hjemmet

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Vis han bestiller en pakke på hosting hos mig har jeg det hele sat op med one click installer så han kan teste Oscommerce og PrestaShop.

vis vi skal ud i magento så skal det vides den kræver rigtig meget af serveren så der skal være grobund for projektet så man kan investere i en god server. (har vi også)

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Fra Billund
Tilmeldt 20. Jul 11
Indlæg ialt: 526
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

meebox.net de har 1 click installation med oscommerce

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)