Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leje af 20 Mbit fuld dupleks line!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa jeg har 2 stk. 20 Mbit fuld dupleks linjer. Jeg kunne godt tænke mig at vide om der var nogen der var interesseret i at leje en linje?

Kunne være til en server eller andet. Kun lovligt selvfølelig. Jeg regne med at man selv skal sende en server som kan opstilles og stå online 24/7.

Men jeg lade det være op til interesseret i at byde ind på dette!   

Fra Lemvig
Tilmeldt 14. Feb 06
Indlæg ialt: 623
Skrevet kl. 20:40
øøø... Skal serveren stå hos dig? får man selv linjen ind til ens egen lokation?

Det er ikke meget info du giver...

Fra Odense
Tilmeldt 28. Jul 07
Indlæg ialt: 278
Fra  Tankefuld Skrevet kl. 20:51
Dato: 31-05-2007 20:39:41 Forfatter: Ken Krejlgaard Poulsen

øøø... Skal serveren stå hos dig? får man selv linjen ind til ens egen lokation?

Det er ikke meget info du giver...

Da det er leje af linje, og serveren skal sendes til ham, må man vel gå ud fra, at serveren skal stå hos ham.

Men det kan være interessant at høre om det er hjemme i stuen, i et topsikret hostingcenter eller noget ind i mellem, og Remydk skal nok også huske at tænke på udgift til strøm til bæstet ;)

Mvh. Joachim

Mvh. Joachim Lykke Andersen

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 02:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Ja den skal stå her ved mig. Om det lige bliver i stuen, ved jeg ikke.

Med hensyn til strøm har jeg før bare sat en måler op, så det skal betales af server ejeren.

Jeg har jo ikke noget desideret serverrum med klima krontrol, så det skla nok heller ikke være en kannon dyr server. Sidste gang jeg havede en server stillet op, blev den brugt til at sende store mængder af data. Altså den virksomhed brugte den til at nedsætte belastningen på derers egen server. Det var bare en lillle boks 50x50 cm, dem ganske alm. hdd.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)