Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Føler jeg har dummet mig?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino venner.

Jeg føler jeg har dummet mig, jeg har købt domænet imezzo.dk i sin tid, fordi jeg ville lave en webshop med covers til iphone.

Efter jeg har købt covers har jeg tabt gejsten og har nu nogle covers jeg skal have solgt, men det er ikke dette denne tråd skal handle om.

Tænker lidt hvad pokker gør jeg med et domæne der hedder imezzo.dk, havde tænkt lidt på noget affiliate, men hvad kan man dog lave med det navn. Det er lidt svært at lave et affiliate projekt om covers.

Hvad syntes i jeg skal gøre, har i nogle forslag eller nogle emner til affiliate der kunne passe perfekt til dette navn.

Håber i har nogle ideér så dette domæne ikke går til spilde.

Hilsen Kevin :)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nu ved jeg ikke, hvad imezzo.dk betyder - og jeg gider heller ikke at google det, eftersom du ikke engang gad at forklare/uddybe det (Wink) - men uanset hvad, så griber du det helt forkert an. Du skal skabe noget ud fra noget / et emne, som interesserer dig - ikke fordi du har et mere eller mindre tilfældigt domænenavn, som du gerne vil bruge til noget.

Jeg mener, det har trods alt ikke kostet dig alverdens. Tænk i nye baner og køb et nyt domænenavn, der passer til et projekt, du rent faktisk er begejstret for!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 26. Dec 11
Indlæg ialt: 150
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Kevin - kan du maile mig på kimbsorensen@gmail.com kunne godt være interesseret i dine covers :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kevin.
Giver TT ret, navnet på dit domæne er total underordnet, da Amino blev købt havde der navn jo intet med iværksættere at gøre, di navn har heller intet at gøre med covers!!

Så lav en side om præcis det du brænder for, så vil vi andre automatisk forbinde dit URL navn med det siden omhandler :)

Har du brug for hjælp til webshoppen så du velkommen til at skrive.

Mvh Jesper Krogfelt
- Komplet webshop for iværksættere kun 5998,-
- Færdig Affiliate website, køreklar og med adsense kun 1498,-

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Krogfelt Hansen:
da Amino blev købt havde der navn jo intet med iværksættere at gøre

Vil faktisk mene at amino betyder noget henad imod 'grundsten / fundament' og det passer jo meget godt på iværksætteri, da samfundet jo bygger på iværksættere og deres firmaer Stick out tongue

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 02:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for alle svarede, tror det ender med jeg blot laver et affiliate på siden :)

(imezzo er et opfundet ord, du kan ikke finde det i nogle ordbøger)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 03:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, har også selv bildt mig ind at det betød et eller andet romantisk med amino byggeblokken i proteiner, etc. etc.
de har sikkert kigget ordbogen igennem også var amino det første ord i ordbogen, hvor domænet var ledigt! :D

Hvis ordet ikke har noget betydning, så er der jo frit valg imellem hylerne på valg af emne! :) 

Fra københavn
Tilmeldt 15. Sep 10
Indlæg ialt: 114
Skrevet kl. 08:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Må sige jeg er uenig i de andres indsigelser.

Ordet betyder en del.
Idet det 'brandmærker' virksomheden, jer og produktet.
Fra Suva
Tilmeldt 13. Dec 11
Indlæg ialt: 36
Fra  HenrikFrederiksen Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Ørskov:
Vil faktisk mene at amino betyder noget henad imod 'grundsten / fundament' og det passer jo meget godt på iværksætteri, da samfundet jo bygger på iværksættere og deres firmaer 


Jeps - én af de mest nødvendige byggesten i ursuppen!

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 09:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad betyder IKEA? Bilka? Føtex? Osv ... Ja man kan købe et navn for branding som tasker.dk vil være.
Man kan også tage et navn der fanger og folk husker og gøre det til et brand der forbindes med det man sælger.
Så fremover betyder IKEA billige møbler i vores bevidsthed -Da de åbnede IKEA kunne ingen vide ud fra navnet hvad de solgte.
Det ved hele verden i hvertfald Idag :)

Det min lille holdning

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)