Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på landingpage til salg af sokker

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

for sorte sider højre og venstre kanter

lav logoer jbs , soxo , egtved , shop whit socks , i disse logos farve ikke sort hvid kun jeg har hurtigt svært lige ved at kende dem

virksomheds cvr nummer det er noget jeg ville som standard sætte i fodnoten på en siden da det skaber mere troværdighed over en side

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Løgstrup
Tilmeldt 2. Apr 12
Indlæg ialt: 29
Fra  Hundevennen.dk Skrevet kl. 13:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Første tanke var bare... Den er godt nok sort!!! Men forstod så da jeg læste teksten... 

Men i sælger jo også andre farver sokker...? Wink

Let side at finde rundt på - syntes det er Yes 

http://www.hundevennen.dk/ 

~ uddannet dyrepasser tilbyder pasning af alle kæledyr, luftning af hunde samt salg af godbidder 

Tilmeldt 31. Mar 12
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er meget godt lavet! Simpelt! Perfekt!

Man får helt lyst til at bestille 30 par sokker hjem Skype-TongueOut

Genial idé at sælge sokker. Putter man to sokker i vaskemaskinen, kommer der kun en sok ud ;)

Jeg synes at den skifter for hurtigt mellem grå og sort :/

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 14:26
Hvor mange stjerner giver du? :

ShopWithSocks.com:

Jacob Becker | BBmassage.dk:
Når det er sagt, så ser jeg personligt gerne, at du laver en side om "top20 måder at bruge sorte sokker på", "blingbling til fødderne" eller lignende :-)

Men de billige sokker er faktisk overraskende gode! Jeg bestiller helt klart flere af dem, når de nuværende 20 par har udtjent deres værnepligt.
 
 

Tak for feedback, og jeg er glad for produkterne kan bruges. Omkring top 20 måder at bruge sokker på, er du så helt sikker på det ;-)?

Haha  ;)  Jeg havde blot besøg af min niece, hvor hun fortalte begejstret om, hvordan de havde syet øjne på sokkerne!

Billige-gokkesokker.dk kunne helt sikkert være en spændende ide! ;)

Fra Haderslev, Sønderjylland
Tilmeldt 15. Apr 10
Indlæg ialt: 509
Fra  NuvoMedia Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er bestemt en flot og overskuelig side, dog burde du overveje en mere synlig farve til de links du har i din brødtekst, da de er meget svære at skilde fra brødteksten.

I øvrigt ville jeg også mene, at de forskellige logoer burde linke til hver sin kategori, idet du typisk klikker på sådanne logoer, hvis du er interesseret i netop det mærke ;-)

Jeg arbejder med søgemaskineoptimering, e-handel og FB-markedsføring @ NuvoMedia.

Side 3 ud af 3 (25 indlæg)