Jeg har skrevet en artikel omkring hvordan du udsender nyhedsbreve. Ved at følge rådene, vil du få mere succes med dit nyhedsbrev. Link: Udsend nyhedsbrev med større succes. Kim |
Hej Kim
Du skriver en artikel om at kommunikere.
Du stiller læseren en viden i udsigt.
Men kommunikationen i din egen artikel fungerer ikke.
I hvert fald ikke på mig.
Du indleder med nogle bulletpoints, som du vil gennemgå - før jeg er færdig med dem, må jeg lukke en pop-up. Hvis det ikke havde været et emne, som interesserer mig, var jeg væk for længe siden.
Så kommer der en reklame for dit eget firma.
Her stod jeg af.
Så jeg ved desværre ikke, om indholdet i din artikel er fornuftigt eller ej - men jeg ved, at du aldrig fik succes med at kommunikere det til mig. Hvilket også betyder, at jeg, som ellers er i målgruppe for køb af tjeneste til udsendelse af nyhedsbrev, aldrig når til at købe noget hos dig.
Hvis du havde ventet med din direkte reklame - eller helt udeladt den - ville jeg muligvis have læst hele artiklen - og endda af egen drift undersøgt dit firmas kompetencer.
Held og lykke med dine nyhedsbreve.
Venlig hilsen
Hans