Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udsend nyhedsbreve med større succes

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Indlæg ialt: 373
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har skrevet en artikel omkring hvordan du udsender nyhedsbreve.

Ved at følge rådene, vil du få mere succes med dit nyhedsbrev.

Link: Udsend nyhedsbrev med større succes.

Kim

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:09
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Kim

Du skriver en artikel om at kommunikere.
Du stiller læseren en viden i udsigt.
Men kommunikationen i din egen artikel fungerer ikke.
I hvert fald ikke på mig.

Du indleder med nogle bulletpoints, som du vil gennemgå - før jeg er færdig med dem, må jeg lukke en pop-up. Hvis det ikke havde været et emne, som interesserer mig, var jeg væk for længe siden.

Så kommer der en reklame for dit eget firma.

Her stod jeg af.

Så jeg ved desværre ikke, om indholdet i din artikel er fornuftigt eller ej - men jeg ved, at du aldrig fik succes med at kommunikere det til mig. Hvilket også betyder, at jeg, som ellers er i målgruppe for køb af tjeneste til udsendelse af nyhedsbrev, aldrig når til at købe noget hos dig.

Hvis du havde ventet med din direkte reklame - eller helt udeladt den - ville jeg muligvis have læst hele artiklen - og endda af egen drift undersøgt dit firmas kompetencer.

Held og lykke med dine nyhedsbreve.

Venlig hilsen

Hans

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 00:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

@Hans: Du er godt nok i topform i dag! Er du på krigsstien? :-)

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 00:19

@Hans: Du er godt nok i topform i dag! Er du på krigsstien? :-)

Slet ikke - bare skuffet over at få noget andet den det, jeg bliver stillet i udsigt. Og så af én som giver råd om kommunikation.

Venlig hilsen

Hans

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 00:32

Artiklen kunne godt have været længere ... derfor henviser jeg til andre relevante artikler.

Der kommer en pressemeddelelse mandag, som er en omskrivning af artiklen i ca. dobbelt længde.
Ville blot dele den noget tidligere med dette forum - beklager det ikke levede op til dine forventinger.

Jeg synes faktisk artiklen giver noget unikt ifht. skabelon og modtagersystemer og overvejelser. Samt belyser noget af DET VIGTIGSTE i forhold til email marketing, som RIGTIG MANGE email marketing virksomheder desværre forsømmer groft. Nemlig at hjælpe nye kunder med listhygiejne.

I et stille øjeblik kunne man fristes til at lufte den holdning, at denne øvelse, ville sænke omsætningen hos ... men ikke et ord om det herfra :)

Kim 

Tilmeldt 14. Apr 05
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:20
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej Kim

Uanset, hvor lang din artikel var, så ville jeg aldrig nå ned til de budskaber, som du havde stillet mig i udsigt, fordi der simpelt hen var for meget reklame for tidligt i teksten. Jeg ved ikke, hvor lang din artikel er, for jeg har ikke set bunden af den. Den kan sagtens have udviklet sig til at være glimrende efter, at jeg stod af.
Og det samme gælder for indhold i nyhedsbreve - og da din artikel netop skulle handle om nyhedsbreve, undrer det mig, at du har disponeret på den måde. Men måske har du en pointe med det - og så er jeg naturligvis lydhør.
Min erfaring siger dog noget andet:
Med mindre reklamen er selve nyhedsbrevets grundindhold, så bør den værdifulde viden gives først. Det vil give loyale læsere, som lader sig eksponere for reklamerne igen og igen. Reklamen kan evt. lægges i en smal højrespalte, mens den værdifulde tekst ligger i en bred venstrespalte. Det vil give reklamen en stærkere vægt, end hvis den ligger til slut.
Det er også en god idé at lægge reklamen i blokke, som man skal "forbi" for at læse videre i den værdifulde tekst. Det vil irritere flere læsere og sætte dem af, men hvis dette opvejes af et bedre salg, er det jo ikke noget problem. Den slags undersøger man med splittests.

kimostergaard:
Der kommer en pressemeddelelse mandag, som er en omskrivning af artiklen i ca. dobbelt længde.

Jeg vil foreslå, at du begrænser de rosende ord om jeres eget system meget i pressemeddelelsen. Det vil øge din chance for at få den bragt i medierne. Fokusér i stedet på fakta fra de undersøgelser, som du henviser til i de første linjer. Det er her, der muligvis ligger en historie. Brug så erfaringerne fra jeres kunder til at illustrere undersøgelsesresultaterne.
Det vil få dig til at fremstå som en ægte hjælpsom ekspert.

Held og lykke

Venlig hilsen

Hans

Fra Vejen
Tilmeldt 22. Mar 11
Fra  MailPlatform Skrevet kl. 00:24

Hej Hans,

Tak for dine velmenende ord - og tak for din tid på chatten i går på vores site.

Det glæder mig, at du tog dig tid til at læse hele artiklen efter vi begyndte dialogen her på Amino i går.

God aften,

Kim

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)