Jeg vil i nærmeste fremtid starte egen enkeltmands virksomhed op som klinisk diætist og har købt mit domænenavn for noget tid siden. men nu skal jeg så til at vælge webhotel og få lavet den her hjemmeside. hjemmesiden skal som udgangspunkt primært bruges til oplysning om firma og hvilke ydelser jeg sælger, samt blog/brevkasse. overvejer netvejledning via mail af kunder, så der skal senere kunne tilkøbes betalingsmodul til den (tænker ikke jeg vil starte med netvejledning, men det er ikke endeligt afklaret endnu). derudover skal evt. kunder gerne kunne finde mig når de søger på google. mine nøgleord i forhold til hjemmeside er "fleksibel" og "nem at redigere i2. har fået at vide at wordpress er et godt og enkelt program til dette, men mine evner til selv at lave en hjemmeside er ikke værd at skrive om. nogen der ved hvilket webhotel jeg bør vælge? og evt. kan få hjælp til at lave hjemmesiden? |
Hej
Lyder spændende.
Mht. webhotel, bør du vælge MeeBox.net. Anbefaler det selv, og bruger det selv til alle mine sider.