Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjemmeside og webhotel

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 1
Fra  slankeplus Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil i nærmeste fremtid starte egen enkeltmands virksomhed op som klinisk diætist og har købt mit domænenavn for noget tid siden. men nu skal jeg så til at vælge webhotel og få lavet den her hjemmeside. hjemmesiden skal som udgangspunkt primært bruges til oplysning om firma og hvilke ydelser jeg sælger, samt blog/brevkasse. overvejer netvejledning via mail af kunder, så der skal senere kunne tilkøbes betalingsmodul til den (tænker ikke jeg vil starte med netvejledning, men det er ikke endeligt afklaret endnu). derudover skal evt. kunder gerne kunne finde mig når de søger på google.

mine nøgleord i forhold til hjemmeside er "fleksibel" og "nem at redigere i2. har fået at vide at wordpress er et godt og enkelt program til dette, men mine evner til selv at lave en hjemmeside er ikke værd at skrive om.

nogen der ved hvilket webhotel jeg bør vælge? og evt. kan få hjælp til at lave hjemmesiden?

Fra Lyngå, Hadsten
Tilmeldt 5. Nov 06
Indlæg ialt: 1693
Fra  Helbo Media Skrevet kl. 11:12

Hej

Lyder spændende.

Mht. webhotel, bør du vælge MeeBox.net. Anbefaler det selv, og bruger det selv til alle mine sider.

KontorGruppen.dk - Danmarks bedste udvalg i kontorartikler.

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 11:50

Hej Kenneth.

Angående webhotel kan jeg anbefale UnoEuro, som jeg selv bruger eller Meebox.net som mange herinde har rigtig god erfaring med.

Mht. hjælp til opsætning, vil jeg anbefale dig at gå ind på Amino Freelancer hvor du får billige penge kan få hjælp til at sætte en wordpress installation op med themes og små rettelser. Hvis du ikke har nogen erfaring indenfor dette område, vil det spare dig for mange timers forvirring. Når det først er sat op kan du let tilføje indhold og evt få lavet små rettelser hos "din udvikler"

Held og lykke med din virksomhed og din nye hjemmeside.

:: HDMI kabel ::

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:15

jeg ville klart vælge meebox.net især de er yderst stabile og vis vil ligge nærmeste alene på server har de pro webhotel så der er speed på webhotel og de har vist også lavet lidt ekstra ud ad det ,så dem ville jeg vælge til mit wordpress webhotel

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)