Jeg har sendt sokker med logo ud til en række forskellige virksomheder, som en del af en kampagne jeg har kørt. På en række forsendelser, har jeg som et forsøg lavet en lidt kæk attention, for at det skulle skabe lidt opmærksomhed på kontoret/arbejdspladsen. Det har jeg fået rigtig positiv feedback på, se eksempelvis dette opslag. Jeg har som et forsøg lavet særlige sokker med Natholdet's logo (af eget initiativ). Når man gør det, skal man selvfølgelig stikke fingeren i jorden, og have en fornemmelse 'hvad man kan tillade sig'. Jeg bruger trods alt deres logo og navn, uden at have fået lov. Jeg sendte en masse sokker indtil deres redaktion, og fik en kop retur. Desværre er det ikke blevet nævnt i deres program, men jeg håber på de tager det med i et senere afsnit. For eksempel når der er sæson afslutning. Min pointe med dette indlæg er, at man egentlig kan få en del eksponering, ved at lave små kreative og kække indslag. Det har ikke kostet mig en kroner at lave den attention, ligesom det heller ikke har været specielt dyrt at lave disse sokker. Mange gange er det dog lidt ligesom at spille på en roulette, man satser på rød, og nogen gange lander den på sort... Jeg håber det kan inspirerer andre til at lave ligende - kom gerne med andre eksempler eller ideer som du selv synes er gode :-). |
super