Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design dine egne sokker. Fra 16 kroner per par

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Du kan designe dine egne sokker, stort set som du vil have dem. Du kan få skrevet en valgfri tekst, og få syet dit logo ind. Dette kan laves på både ensfarvede, ternede, eller stribede sokker. Sokken består af 74% bomuld, 22% polyamid, 4% elastan, som er den samme sok jeg sælger for 25,00 til 30,00 kroner (inklusiv moms) B2C. Eksempel . 

Leveringstiden er cirka 3 - 4 uger, og der skal minimum bestilles 25 par af hver størrelse. En sok spænder over 3 skostørrelser, eksempelvis str. 39 - 42, str. 43 - 46, str. 47 - 50. 

Priseksempler

25 par koster 25,00 per par eksklusiv moms = 625 kroner.

100 par koster 16,00 per par eksklusiv moms = 1.600 kroner.

Der er ikke noget opstartsgebyr, og jeg betaler fragten. Sokkerne bliver produceret i Europa.

Jeg sender gerne en gratis vareprøve. Send navn og adresse, samt ønskede størrelse til info@shopwithsocks.com.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tager lidt besvarelser direkte i tråden:

1 ) Et logo behøver ikke være i vektor grafik, da det skal "overføres" manuelt til maskinen. I princippet kan du også tegne dit ønskede design i hånden, scanne det ind, og sende det.

2 ) Mønster / logo / tekst bliver syet på. Der er ikke tale om tryk. Det betyder også der er en begrænsning i opløsningen, med hensyn til hvad der kan lade sig gøre. Et fotografi kan for eksempel ikke overføres / syes.

3 ) Her er et andet eksempel. Som i kan se skal teksten op i en vis størrelse, før det kan læses.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

En opfølgning.

1) Der er sendt vareprøver ud til alle der anmodede om det.

2) Flere eksempler. Jeg har indtil videre fremstillet sokker med logo for et par kunder, og lavet lidt for sjov. Her er natholdet fansokker. Til information er det nogle jeg har lavet for sjov, af eget initiativ, og det har ikke nogen relation til natholdet (de blev dog glade for de 20 par jeg sendte til dem) :-).

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg snupper 2 x 25 par til Nielco IT og OnlineSynlighed.dk. Begge sæt i str. 43 - 46.

Hvilket filformat og opløsning skal du have logoerne i?

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Mange tak skal du have.

Alt andet end ikon størrelse :-). ShopWithSocks logoet, der er syet på eksemplet ovenover, er "tegnet" udfra logofilen på denne side. Har du dit logo i en "god opløsning", kan det sagtens bruges. Det behøver ikke være vektor grafik.

Send det til: info@shopwithsocks.com . Skriv gerne hvor på sokkerne du vil have logoet (de fleste får lavet det på begge sider af sokken).

Fra Havdrup
Tilmeldt 8. Aug 08
Indlæg ialt: 1305
Fra  Blücher Media Skrevet kl. 17:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - og først dejligt at se ShopWithSocks repræsenteret på Amino igen!

Farverne som sokkerne fås i, er de de samme som på webshoppen? Eller er en mørkeblå eksempelvis en mulighed? Og er prisen for de farvede den samme?

/ Emil

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bestemmer næsten selv. Du kan sagtens få sat dit logo på et par stribede sokker. Du kan også få dit logo på sorte sokker, eller mørkeblå sokker. Hvis du vil kan du også designe dit helt eget unikke design, som du nu engang vil have det :-).

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 17:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Blücher:

Hej - og først dejligt at se ShopWithSocks repræsenteret på Amino igen!

& tak i øvrigt :-)!

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Hej,

Jeg snupper 2 x 25 par til Nielco IT og OnlineSynlighed.dk. Begge sæt i str. 43 - 46.

Hvilket filformat og opløsning skal du have logoerne i?

På forhånd tak.

Her bliver det så acceptabelt at gå med 2 forskellige sokker af gangen :)

 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Boysen:
John Nielsen:
Hej,

Jeg snupper 2 x 25 par til Nielco IT og OnlineSynlighed.dk. Begge sæt i str. 43 - 46.

Hvilket filformat og opløsning skal du have logoerne i?

På forhånd tak.

Her bliver det så acceptabelt at gå med 2 forskellige sokker af gangen :)

Jamen, de skal da blandes. Skype-Wink

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)