Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super tilbud på Flexfit - Forkæl dine medarbejdere.

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 1066
Fra  Caps4you Skrevet kl. 19:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Vi går sommeren imøde og det er derfor for alvor blevet sæson for kasketter. Den populære Flexfit kasket, er utrolig populær blandt Danmarks befolkning og er nok en af de absolut mest solgte kasketter. Du har nu muligheden for at forkæle dine medarbejdere eller lig.n med dette fantastiske tilbud.

Det drejer sig om nedenstående kasketter og fås i følgende farver:

Sort, Brun, Carolina Blue, Dark Grey, Dark Navy, Fresh Green, Gul, Grå, Aqua Blå, Heather Grå, Khaki, Maroon, Navy, Olive, Orange, Pepper grøn, Lysserød, Lilla, Rød, Royal, Silver, Spruce, Stone og Hvid.

Farverne er nævnt fra venstre til højre. ( hvis du kigger på billedet )     

Kasketterne er lukket bagtil og kan derfor købes i 2 forskellige størrelser, nemlig S/M og L/XL. Nedenstående kan du se hvad størrelserne måler i CM.

S/M - 54-57CM
L/XL - 58-61CM

Vejledning til at måle sit hoved HER

Og nu til det vigtigste - nemlig prisen. 

Pris v/12 stk. - 70,- eksl. moms pr. stk.
Pris v/24 stk. - 65,- eksl. moms pr. stk.
Pris v/48 stk. - 60,- eksl. moms pr. stk.

Leveringsomkostninger: 50,- kr.

Var dette noget for dig, så kontakt mig endelig i Privat besked, i tråden her, på mail eller hvor du nu kan fange mig Smile

Jeg forventer at tage imod bestillinger til d. 20 Maj, hvis nogen skulle være interesseret selvfølgelig og jeg bestiller hjem Mandag d. 21 Maj.

Flexfit Original 6277 - Se flere billeder HER

Med venlig hilsen
Martin Jensen / Caps4you.dk
Info@caps4you.dk

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:21

PM's er nu besvaret. I kan sagtens stille jeres spørgsmål i tråden her, så holder vi den også lidt "synlig" 😄

God Lørdag

/martin

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:31

Hejsa

Er det med tryk, eller er det "bare" kasketter"? Hvis jeg investerede i det her var det jo til PR :)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:34

Hej Tom.

Priserne her er desværre uden tryk. Men de kan selvfølgelig stadig købes og få lavet tryk på Big Smile

Mvh
Martin

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:36

Martin Jensen:

Priserne her er desværre uden tryk. Men de kan selvfølgelig stadig købes og få lavet tryk på Big Smile

Cool, måske det kunne være en fin ting at du fandt en trykker der ville lave dem sammen med dig til en samlet pris? Wink Hvis prisen er rigtig aftager jeg gerne 10-20 kasketter med tryk :)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:38

Hej Tom.

Hvis du sender mig en Privat besked, med hvad du godt kunne tænke dig, der stod på kasketten, så skal jeg med glæde undersøge det og vende tilbage.

Mvh
Martin

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:44

Nøh du, lad os nu holde gang i tråden som du bad om :P

Sommeren står for døren, festivalerne også. 

Jeg kunne godt tænke mig at sende f.eks. en PDF der ville fylde det meste af området på fronten af kasketten, eksempelvis som på din New Era Sort / Guld og hvor det f.eks. kunne være mit virksomhedslogo, eller noget nyt jeg lige får Malene til at lave - som giver PR til en af mine sider.

Det kunne f.eks. være en badge som det der - men rent tekst tror jeg ikke vil virke så godt som var det noget decideret dekorativt - med en skjult besked i det :)

Jeg ved godt at det afhænger hvad kvalitet tryk, hvor meget det fylder, farveskala osv. med priser... 

Tror mit oplæg til dig også var en lille idé til at lave en masse salg til firmaer, og eftersom det kunne være med firma logoer, så er det jo meget lettere for firmaer at få fradragsret på det :)

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:51

Hej Tom.

Det kan selvfølgelig sagtens laves, men men prisen afhænger af om det skal være Tryk eller Brodering. De New Era Caps jeg har, har en helt speciel og meget tyk brodering, hvilket jeg rent faktisk ikke engang ved om et almindeligt broderi kan lave, men det formoder jeg.

Jeg har tidligere fået broderet logoer på kasketter for firmaer, spørgsmålet er bare om det kan betale sig økonomisk, for det er nok mellem 30-50 kr. pr. brodering når vi er nede i 20 stk's. Og her er der tale om en ganske alminde brodering i måske 2-3 farver.

Jeg har desværre ikke en SUPER aftale med et broderi firma endnu, men det kunne måske være en super ide. Dog er markedet rigtig hårdt og da jeg stort set kun forhandler kvalitets kasketter, er min pris også en smule anderledes.

Mvh
Martin

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:54

Jeg tror på ideen - og er egentlig lige meget om det koster 30-50kr mere for et broderet logo. Jo længere holder det jo. Og jo længere går folk med kasketten der så også er i super kvalitet - og så er PR værdien også tilsvarende større.

Fra København S
Tilmeldt 9. Sep 10
Fra  Caps4you Skrevet kl. 09:58

Super - Hvis du har mulighed for at sende mig et logo på mail, så skal jeg med glæde få undersøgt prisen lidt nærmere :)

OG du har helt ret, jo bedre kvaltiet jo længere holder kasketterne.

/Martin

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)