Hej Aminoer. Flexfit Original 6277 - Se flere billeder HER Med venlig hilsen |
PM's er nu besvaret. I kan sagtens stille jeres spørgsmål i tråden her, så holder vi den også lidt "synlig" 😄
God Lørdag
/martin
Hej Aminoer. Flexfit Original 6277 - Se flere billeder HER Med venlig hilsen |
PM's er nu besvaret. I kan sagtens stille jeres spørgsmål i tråden her, så holder vi den også lidt "synlig" 😄 |
Hejsa Er det med tryk, eller er det "bare" kasketter"? Hvis jeg investerede i det her var det jo til PR :) |
Hej Tom. |
Cool, måske det kunne være en fin ting at du fandt en trykker der ville lave dem sammen med dig til en samlet pris? |
Hej Tom. |
Nøh du, lad os nu holde gang i tråden som du bad om :P Sommeren står for døren, festivalerne også. Jeg kunne godt tænke mig at sende f.eks. en PDF der ville fylde det meste af området på fronten af kasketten, eksempelvis som på din New Era Sort / Guld og hvor det f.eks. kunne være mit virksomhedslogo, eller noget nyt jeg lige får Malene til at lave - som giver PR til en af mine sider. Det kunne f.eks. være en badge som det der - men rent tekst tror jeg ikke vil virke så godt som var det noget decideret dekorativt - med en skjult besked i det :) Jeg ved godt at det afhænger hvad kvalitet tryk, hvor meget det fylder, farveskala osv. med priser... Tror mit oplæg til dig også var en lille idé til at lave en masse salg til firmaer, og eftersom det kunne være med firma logoer, så er det jo meget lettere for firmaer at få fradragsret på det :) |
Hej Tom. |
Jeg tror på ideen - og er egentlig lige meget om det koster 30-50kr mere for et broderet logo. Jo længere holder det jo. Og jo længere går folk med kasketten der så også er i super kvalitet - og så er PR værdien også tilsvarende større. |
Super - Hvis du har mulighed for at sende mig et logo på mail, så skal jeg med glæde få undersøgt prisen lidt nærmere :) |