Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg afslutte denne linje - PHP

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 8. May 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 01:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå, kunne ikke se nogen syntax fejl i linje 51 udfra dit screenshot så skrev linjen af over i min egen editor. Jeg får heller ingen syntax fejl der samt det bliver fint spyttet ud.

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Holm:
Nå, kunne ikke se nogen syntax fejl i linje 51 udfra dit screenshot så skrev linjen af over i min egen editor. Jeg får heller ingen syntax fejl der samt det bliver fint spyttet ud.

Jeg kunne heller ikke se noget, men mange gange kan man nemt komme til at overse et manglende tegn, selvom man går koden igennem flere gange. Derfor kunne det være rart at få trådstarters kode som tekst :-).

Trådstarter: Jeg formoder | i slutningen af linie 51 er markøren? 

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Apr 09
Indlæg ialt: 69
Fra  POS-Consult I/S Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er højst sandsynligt et end tag du ikke har husket længere oppe i koden end det iv kan se på dit screenshot, enten et sted du mangler ' eller ;. Send hele koden så det lettere at hjælpe:)

Med Venlig Hilsen
Kasper Snedker Jørgensen

POS-CONSULT I/S - KORTPRODUKTION, BETALINGS- OG KANTINESYSTEMER - WWW.POS-CONSULT.DK

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan du ikke prøve at brække den lange echo op i små bider så du får hvert text og array element i hver sit echo. Det vil måske lede dig på sporet.

Mvh Carsten

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Mohammed Al-Noury:

Har prøvet men stadig, den gider ikke..

 

Nu kender jeg ikke din editor, men jeg kan allerede ikke lide den.

Kan du prøve at fjerne 100% og skrive det som f.eks. 1000px - bare som en test - og se om den stadig giver fejl. % tegn har ofte givet mig problemer... Især med kode lavet på din måde.

Men dertil sagt, som de andre siger, så kan jeg heller ikke se nogle fejl - har ikke skrevet den ind i en php fil, men nærlæst den, og jeg kan ikke umiddelbart se nogle af de fejl man normal døjes med :D

Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at afslutte din elseif korrekt med en } jeg er 99,9% på at det er problemet.

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

TimP:

Prøv at afslutte din elseif korrekt med en } jeg er 99,9% på at det er problemet.

Den afslutning må da være udenfor hans screengrab - ellers ja så er det det der er problemet
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 11:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Du bør også overveje at adskilde din html fra din kode og bruge skabeloner/templates.

i html-filen:

<!-- BEGIN en-checkbox -->

<div id="{div-id}"><p style="padding-bottom: 5px;"><label><input class="{classes}" id="{checkbox-id}" style="margin-bottom: 4px;width: 100%" />{title-text}</label></p></div><!-- END en-checkbox -->

I koden vi du så typisk skrive:

$t = new en_template();

switch ( $fields[$i]['type']) {

case: 'checkbox':

$b = $t->get_block( 'en_checkbox');

$b->assign('div-id', $fields[$i]['name']."_box");

// ....

$b->assign('title-text', $fields[$i]['title']);

$t->assign('en_checkbox, $b);

break;

case ....

}

echo $t->get_contents();

Det kan synes som meget at skrive, men til gengæld får du et meget bedre overblik og vedligeholdelse. HTML i en fil og php i en anden.

Jeg gætter på 'else if' strukturen fortsætter et par linjer endnu, 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For det første burde du afskaffe dine shorthand statements Smile Det gør koden sværere at læse (og derved sværere at debugge).

Derudover, så prøv at kør scriptet på din server. Det vil højst sandsynligt give en mere sigende fejlbesked ift. den noget ukonkrete fejl din editor giver Smile (generelt ville det i min optik være bedst helt at droppe editorens syntax debugger og så debug det direkte i dit test environment).

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 16:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen alle sammen, tak for at I prøver at hjælpe!

Jeg bruger Adobe Dreamweaver CS5. Her er hele koden, når jeg prøver gå ind på siden står der: Parse error: syntax error, unexpected $end in /home/include/functions/Forms.php on line 51.


De bedste hilsner

Mohammed

Side 2 ud af 5 (41 indlæg)