Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er det et succes emne? Nyt projekt

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 17:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har de sidste par dage virkelig haft lyst til at starte et nyt projekt, da jeg i et stykke tid har lært en del PHP.

Jeg er kommet i tanke om et projekt jeg syntes kunne være sjovt, men er nu i tvivl om der findes mange af denne ide, og om det har nogle fremtid.

Det jeg vil lave er et Freelance netværk, i dette skal man kunne:

- Have mulighed for at deltage i forum

- Melde sig som freelancer og finde noget arbejde.

- Spørge andre freelance til råd (hvis grafik, så skal der vandmærke på.)

- Forhandler skal have mulighed for at finde en freelancer til sin opgave.

- Bedømmelse af den enkelte freelancer.

Ved du om der er meget af sådan noget derude, eller vil du mene det er noget som faktisk er en fremtid indenfor dette. Er det noget du har lyst til at deltage i, eller vide mere så endelig kontakt mig i et PM, kunne være dejligt med flere til dette projekt, da jeg mener der kan være meget arbejde i dette. Det skal dog siges alt er frivilligt so far!

Håber på jeres feedback, og evt. et forslag til et domæne :)

Hilsen Kevin.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 13. Sep 10
Indlæg ialt: 336
Skrevet kl. 17:41

Det vil sige du vil lave en tro kopi af amino freelancer? Altså det lader til at være en rimelig succes, så det kan vel sagtens lade sig gøre. Men du får jo så en god konkurrent i Amino Freelancer :-)

Du har måske slet ikke taget et kig på Amino Freelancer, eller vidste det var der?

Men held og lykke, hvis motivationen er der, så er det jo bare at gå igang, er altid plads til en mere, hvis du skiller dig lidt ud :-.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 17:43

Jo har kigget på Amino Freelancer, og syntes bestemt positivt om det, men vil mene at ved at lave forum hvor freelancerne kan vise hinanden det de har lavet, og evt. få råd af andre vil være en fordel.

Er det noget i kunne finde på at bruge?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:02

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 20:28

Din idé er i og for sig udemærket.

Problemet ligger bare i at du vil lave en konkurrent til Amino's freelance tjeneste, hvilket jeg tror du kan få lidt svært ved, og især når du starter dit projekt her. 

Men held og lykke skal du da ha' med dit projekt! :-)

Med venlig hilsen,

Alexander

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:29

Mange tak, der vil selvfølgelig altid være konkurrenter, men ønsker sådan set ikke at konkurrere mod nogle, blot at hjælpe alle freelancerne derude.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 20:33

Jeg tror du får svært ved at få folk til at donere. men jeg håber da at jeg tager fejl.

med det sagt tror jeg godt at du kan klemme dig ind på dette område hvis du laver noget nyt.

f.eks. ved jeg af erfaring at der er problemer med kommunikation og kvaliteten af det man får. især hvis freelanceren sidder i afrika eller asien. løs de problemer så har du i hvert fald mig som bruger.

Jeg synes også det er lidt forkert at sammenligne dit projekt med amino freelancer. jeg ser amino freelancer som noget amino tilbyder sammen med en masse andre ting. hvis du fokusere på freelancing og har et holdbart koncept bliver konkurrencen fra amino dit mindste problem. amino henvender sig mest til danskere, og hvis du fokusere på freelance med henblik på outsourcing har I jo ikke den samme målgruppe.

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:35

Skal gøre mit bedste for at gøre det nemt for freelancerne :)

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 20:41

Det var nu mere arbejdsgiverne jeg mente. gør det nemt og sikkert for dem at få et produkt med den kvalitet de forventer.

Der er masser af freelancere, og ikke helt så mange arbejdsgivere. tag et kig på www.freelancer.com og se hvor mange bud der kommer per projekt. det er for det meste 15-30, og man skal som regel kun bruge 1-2.

Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:32

Jeg synes måske det er lidt at strække den at kalde amino freelancer for en success. Der er pt. 10 åbne opgaver!

Hvis man kan tiltrække arbejdsgiverne så synes jeg bestemt markedet er der. Er der nogen der kan nævne andre danske freelanceportaler?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)