Hej Amino. Jeg har de sidste par dage virkelig haft lyst til at starte et nyt projekt, da jeg i et stykke tid har lært en del PHP. Jeg er kommet i tanke om et projekt jeg syntes kunne være sjovt, men er nu i tvivl om der findes mange af denne ide, og om det har nogle fremtid. Det jeg vil lave er et Freelance netværk, i dette skal man kunne: - Have mulighed for at deltage i forum - Melde sig som freelancer og finde noget arbejde. - Spørge andre freelance til råd (hvis grafik, så skal der vandmærke på.) - Forhandler skal have mulighed for at finde en freelancer til sin opgave. - Bedømmelse af den enkelte freelancer. Ved du om der er meget af sådan noget derude, eller vil du mene det er noget som faktisk er en fremtid indenfor dette. Er det noget du har lyst til at deltage i, eller vide mere så endelig kontakt mig i et PM, kunne være dejligt med flere til dette projekt, da jeg mener der kan være meget arbejde i dette. Det skal dog siges alt er frivilligt so far! Håber på jeres feedback, og evt. et forslag til et domæne :) Hilsen Kevin. |
Det vil sige du vil lave en tro kopi af amino freelancer? Altså det lader til at være en rimelig succes, så det kan vel sagtens lade sig gøre. Men du får jo så en god konkurrent i Amino Freelancer :-)
Du har måske slet ikke taget et kig på Amino Freelancer, eller vidste det var der?
Men held og lykke, hvis motivationen er der, så er det jo bare at gå igang, er altid plads til en mere, hvis du skiller dig lidt ud :-.