Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlink-pyramide?

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

www.seo-danmark.dk:
Hvad sker der for denne prestashop   http://edb-dele.dk/  den er i stykker ??   

God Lørdag til alle

/Nikolas Didonis

Burde du ikke oprette en anden trådWink

Tilmeldt 9. May 12
Indlæg ialt: 3
Fra  EDB DELE Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :

nope, bare igang med at ændre lidt

Fra Esbjerg
Tilmeldt 11. Apr 12
Indlæg ialt: 426
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke for noget men synes altså det er noget mere spændende at læse om folk forskellige meninger til backlinks frem for brokkerier over hinandens sites, som der ikke er nogle der gider høre på!

Tilbage til backlinks tak !

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jul 08
Indlæg ialt: 921
Fra  SeoGeek.dk ™ Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Joakim, kan du oplyse hvor du har købt disse links, kunne godt være interesseret.

På forhånd tak.

mvh

Frank

Officewarrior.dk  Mens Accessories

 

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Som een der ikke rådgiver om SEO (der er nok SEO guruer herinde) men til gengæld sælger linkbuilding fra forum profiler, så synes jeg at der er en lille smule "linkbuilding hellighed" herinde. 

Ja et link fra forsiden af BT's hjemmeside er nok bedre end en forum profil, men fakta er jo altså at det kan være svært at få høj kvalitetslinks. Betyder det at man skal lade være? Selvfølgelig ikke, men man har også brug for noget kvantitet. Det er svært at få 5000-10.000 kvalitets links til en lille dansk webshop.

Og som sagt er jeg på ingen måde SEO guru, så jeg vil hellere overlade ordene til denne seomoz case study, hvor det lykkedes et lille ubetydeligt website at ranke på "car insurance" og "auto insurance" udelukkende via lav kvalitet links (om end ikke så mange forum profiler, desværre :))

http://www.seomoz.org/blog/how-garbage-ranks-in-the-serps-a-case-study

(sitet blev først stoppet da der kom et manuelt review og det var før Pingvin huset kom til Zooland)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik

Nu er 5 $ ikke det store og man får jo nok hvad man betaler for, men når du kommer rigtigt i gang, så skal du vælge en udbyder der kan garantere at forbedre din placering, hvis ikke de kan det så hold dig fra dem.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Rasmus Lindgren:
Det er svært at få 5000-10.000 kvalitets links til en lille dansk webshop.

Jeg tror heller aldrig jeg har set en dansk shop have 5000-10.000 links :) (jeg går ud fra vi taler om refering domains)

I rigtigt mange brancher er 100-300 kvalitetslinks mere end rigeligt til at ranke i top3 på stort set alt (visse brancher undtaget).

Rasmus Lindgren:
(sitet blev først stoppet da der kom et manuelt review og det var før Pingvin huset kom til Zooland)

God pointe, sitet blev nemlig rigtigt nok re-ranked, og var det ikke blevet det, tyder backlinkprofilen på at sitet var blevet stoppet af pingvinen under alle omstændigheder.

Men ja, man kan sagtens købe alle mulige lavkvalitetslinks og komme højt op, men det er bare ikke sikkert man bliver der hvis manipulationen bliver for tydelig.

Men igen det kommer meget an på hvor meget ens forretning betyder for ens levebrød og om ens risiko er spredt ud på flere heste. Hvis jeg var afhængig en indtægt fra services jeg solgte pga mine rankings på et enkelt site, ville jeg ikke tage alt for mange chancer med alt muligt lavkvalitet som muligvis slet ikke bliver varieret nok.

Men er det til second tier backlinks, eller sites jeg arbejde med som er sekundære til min forretning, så kan man bedre tillade sig at lege lidt med de billige og hurtige løsninger.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Frank Rasmussen:
Hej Joakim, kan du oplyse hvor du har købt disse links, kunne godt være interesseret.

Har ikke selv prøvet Rasmus Lindgren, men køb dem hos ham! han virker som en kanon fyr og folk snakker rigtig behageligt om ham her på Aminoz :) 

/ Joakim Kruse

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for alle svarene!

Jeg vil pt. holde mig fra de billige links i store mængder og i stedet prøve at opbygge med "ærlige" links. Pingvinen skræmmer mig Wink. I taler også om kvalitetslinks. Hvordan defineres disse?

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Arnholdt:

Tak for alle svarene!

Jeg vil pt. holde mig fra de billige links i store mængder og i stedet prøve at opbygge med "ærlige" links. Pingvinen skræmmer mig Wink. I taler også om kvalitetslinks. Hvordan defineres disse?

Kvalitetslinks kan generelt beskrives som relevante links. Sælger du f.eks. ting til haven, så vil et super link være fra online magasinet Hus & Have, hvor du eller dine produkter f.eks. er nævnt i en artikel, og hvor der er link tilbage til din side.

Det kan også være fru hansen har en haveblog hvor hun skriver hun har købt nogle haveting i din forretning, igen et super link, selvom hendes linkprofil ikke er stærk overhovedet, så kommer linket dog trods alt fra en side relateret til din og det er noget der tæller.

Du kan selv oprette blogs relateret til dit emne, og så kan du jo lege med de billige links til de sider som jo så linker til dig ;)

Side 4 ud af 6 (51 indlæg)