Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Backlink-pyramide?

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)
Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Profil-links er so 2009 ;-)

Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 211
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja mine egne sites er da ikke ramt. Jeg bruger som en del af min linkbuilding Fora Profiler. Det er en lille del men den bliver stadig spredt over noget tid, så den også virker naturligt. Og jeg ville lyve hvis jeg sagde at fora profiles ikke har en god virkning på min rank.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Emil Engholm:

Tja mine egne sites er da ikke ramt. Jeg bruger som en del af min linkbuilding Fora Profiler. Det er en lille del men den bliver stadig spredt over noget tid, så den også virker naturligt. Og jeg ville lyve hvis jeg sagde at fora profiles ikke har en god virkning på min rank.

Jeg siger ikke du ikke har ret, men hvordan har du målt at de har en god værdi, hvis de kun udgør en lille del og er kommet på løbende sammen med de andre links?

At du ikke er ramt har i øvrigt INTET med langsigtede strategier at gøre, hvis man ønsker at rådgive andre om backlink strategier, så må man enten rådgive så man er sikker på man ikke siger noget der kan misforstås, eller forklare de risici der er ved bestemte tekniker.

Jeg ser frem til at høre hvordan du ved at det lige præcis er dine profilbacklinks der har en god virkning på dine rankings.

@Erik

Præcis :)

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 19:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Boys

Jeg købte et hav af profil links til 3 af mine sites (fritids sites) for 4 måneder siden... og så kan i sige "2009" alt det i vil :) men de virker, og det er der ingen tvivl om! og de virker godt. At der så er en risiko i profil links, ja selvfølgelig er der det! men det er der også ved næsten alle andre links, der bliver bygget (efter pingvinen). 

Jeg vil ikke gå ind i en større disution, men bare pointere at jeg faktisk har testet denne form for links, stående alene og at effekten var rigtig god på middel svære keywords (alle sites ligger top 3 på søgeordene) hvor længe det holder, må vi se på ! 

have a nice weekend :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Kruse:
Jeg købte et hav af profil links til 3 af mine sites (fritids sites) for 4 måneder siden... og så kan i sige "2009" alt det i vil :) men de virker, og det er der ingen tvivl om! og de virker godt. At der så er en risiko i profil links, ja selvfølgelig er der det! men det er der også ved næsten alle andre links, der bliver bygget (efter pingvinen). 

Har du oplevet at falde efter pingvinen blev lanceret, eller er placeringen uændret?

Også god weekend til dig :)

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har (desværre) slet ikke oplevet nogen som helst ændringer på nogle af mine sites, efter pingvinen! 

Det gælder faktisk både mig og mine kunder, hvilket statistisk set undrer mig en smule og specielt når man tænker på hvad pingvin opdateringen skulle stå for. 

Men svaret er nej :) 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Fra Århus
Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 461
Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må dog lige understrege at jeg tidligere har fået sites banned af udelukkende at skabe profil links og lignende links! Så det er altså ikke helt ufarligt! men her taler vi også om rigtig mange links på meget kort tid. 

Jeg tror nu nok at profil links er OK så længe du holder det på et fornuftigt plan, men var jeg dig ville jeg hellere prøve at få nogle links som var i forbindelse med noget unikt content (herunder artikel links), jeg syntes det sparker en del mere røv for tiden!

Den type links jeg derimod opdager betyder en del mindre nu, er links så som blogroll links og statiske footer links... 

Skriver omkring lån, kviklån og meget mere på www.Prestamo.dk - lån penge til dine drømme.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da heldigt! Nok en undtagelse, der bekræfter reglen.

Tak for svaret :)

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Kruse:
Jeg tror nu nok at profil links er OK så længe du holder det på et fornuftigt plan, men var jeg dig ville jeg hellere prøve at få nogle links som var i forbindelse med noget unikt content (herunder artikel links), jeg syntes det sparker en del mere røv for tiden!

Tak for rådet - jeg vil se på det.

Er der noget, du vil anbefale, når det gælder artikel-links? Evt. nogle udbydere eller er det noget, jeg kan gøre selv?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lidt offtopic.
Frederik. Når du reklamerer med at du tilbyder fejlfri og korrekturtekster. Så hedder det på forsiden - bag kulissen, ikke en-gageret men engageret.

Side 2 ud af 6 (51 indlæg)