Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hotel side søger ris/ ros. www.paa-hotel.dk

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det klæder siden, at du har en ensfarvet baggrund. 

Nu bør du arbejde lidt mere med navigationen. De eneste valgmuligheder er geografisk og du viser det både i din øverste navigationslinje, midt på siden og i en af dine bokse forneden. Geografisk er godt nok, men hvad med et Danmarkskort, hvor man kan trykke på de forskellige regioner og se hotellerne der? 

Derudover synes jeg, at der skal være flere muligheder. Hoteller fordelt på stjerner, kategorier (f.eks. kro, hotel, motel osv.) og måske brugervurderinger (ville jeg tage til sidst). 

Jeg synes også, det er lidt uklart, hvad du vil tjene penge på? 

Fra Herning
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 1017
Fra  Maler-maling.dk Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor vil du vente med at sætte hoteller på siden?

Må man ikke sætte dem på, uden at spørge dem først? Surprise

Det bliver svært at få overtalt de første hoteller, til at melde sig til, når der ikke er nogen allerede tror jeg.

Du kan jo tjene penge på både besøgende, der trykker på annoncer, og tilmeldinger af hoteller. Men vent med reklamerne, til der er gang i de besøgende og tilmeldingerne af hoteller Yes

Biludlejning vil jo være en god reklame, at have på siden Yes

Dbh

Michael Haahr

maler-maling.dk

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael Haahr:

Hvorfor vil du vente med at sætte hoteller på siden?

Det har jeg da ikke sagt? Hvis det var til mig? 

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har lavet et par forslag til topgrafikken - kunne jo ikke lade være - så hvis du har lyst, kan du evt. bruge dem midlertidigt, indtil du har fået lavet dét, som oprindelig er din plan :) Linket er herunder, og de skulle gerne kunne loades op på din side, som de er. Du skal selvfølgelig ikke bruge dem, hvis du ikke har lyst - jeg bliver ikke fornærmet :) 

3 toppe

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis de ikke passer helt, skal jeg nok rette til.

(Mange tak til den, der gav mig stjernerne - hvem det så end er hehe :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 265
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

kitt:

Hvis de ikke passer helt, skal jeg nok rette til.

(Mange tak til den, der gav mig stjernerne - hvem det så end er hehe)

Det var mig. Jeg syntes, det var enormt sødt af dig og flot arbejde. Så du fortjente dem :) 
Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var pænt af dig, Thomas :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak Thomas, det er rart med positiv feedback, så man føler ens arbejde er værdsat. Kroer og andre områder er i pipelinen og baggrunden du nævnte har jeg som du selv har nævnt ændret så det er ens farver. Stjernerne synes jeg er en god idé, men er først aktuelt når der er hoteller på siden og besøgende har afgivet vurderinger fra hoteller. - Her vil det være en fin idé.

Kristoffer hvis man skulle vælge designere hver eneste gang, så lære man jo aldrig at arbejde med design.

Michael nogle dataer kan man godt selv tilføje, men beskrivelse og andre ting om hotellerne skal formuleres og godkendes fra hoteller selv.

Kitt der er ikke ord for hvor taknemlig jeg er for at du uden videre designer et topbanner til hjemmesiden - Det tager jeg hatten af for og takker mange tussind tak. - Jeg har tilføjet det ene af bannerne, da jeg synes rigtig godt om dine forslag. Designet skulle bare ændres lidt da der ikke var plads til hele banneret, men det er også lykkedes. Hvilket program bruger du til designe i?

Har i ellers nogle tilføjelser eller andre ting som bør redigeres på hjemmesiden?

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det var så lidt - jeg er kun glad for, du kan bruge den for en tid :) Du har fået menustregen rettet perfekt til, kan jeg se, men toppen er dog stadig lidt for lang, og man kan ikke se de nederste kanter af billederne, hvilket jeg synes er lidt ærgerligt. Derfor har jeg tilrettet den og mener, den nu skulle passe (jeg har haft indsat den på en af mine testsider på Bricksite, hvor der er brugt samme skabelon som hos jer). Jeg bruger Photoshop, så hvis du gerne vil have originalfilen, siger du bare til :)

Den nye top kan hentes her - håber ikke, du har noget imod atter at sætte den ind :)

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 20:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Kitt jeg hedder nu Lasse, men det ok. ;) Mange tak for rettelsen, det er dejligt der er nogle der stadig laver en smule gratis arbejde for andre, som jeg f.eks. også selv gør for at hjælpe.

Har i ellers nogle tilføjelser eller ting der bør ændres?

Nu er den første tilmelding kommet på www.på-hotel.dk - Følg os løbende med nye overnatnings faciliteter i Danmark.

Kontakt os gerne hvis i har et hotel eller overnatnings facility, som i vil have markedsført for besøgende.

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Side 5 ud af 8 (72 indlæg)