Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hotel side søger ris/ ros. www.paa-hotel.dk

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Kirke Hyllinge
Tilmeldt 11. May 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 13:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.

Jeg er meget nysgerrig efter hvad i synes om design, struktur og idé om min hjemmeside? www.paa-hotel.dk

Der kommer i fremtiden til at blive vist et samlet overblik over hoteller i Danmark.

Lige nu er design og koncept færdigt, så det er tid til at kontakte hoteller som vil vises for besøgende. - Seo og markedsføring behøver der ikke vurderes på.

Hvad synes i? Har i ris, ros, feedback, kommentarer eller andre forslag til hjemmesiden?

På-hotel.dk Hoteller, kroer, feriecentre, campingpladser og vandrerhjem - Annonce o,-

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg skal være helt ærlig ( og det skal man jo ), så synes jeg ikke sitet virker voldsomt indbydende og "moderne" farverne er meget kolde og der er lidt en 90´er look over det...

Synes godt du kunnepeppe det langt mere op med billeder varme farver og noget som virkerlige hentyder til hotel og dansk hygge ;)

Der mangler stadig meget på siden kan jeg se så det kan være det kommer senere ;)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Billedet på forsiden siger heller ikke ligefrem "Dansk ferie"...snarrer noget sydlandsk i mine øjne ;)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er meget enig med Thomas Skov Iversen. Det er et meget forældet design, og billederne er helt malplacerede (de skriger langt væk af sydlandsk ferie).

Jeg kan ikke få mig selv til at skrive, at der er "langt vej igen". Det ligner noget nær en ommer i mine øjne. Folks smag er naturligvis forskellig, men det var i hvert fald ikke en side, jeg nogensinde selv ville benytte.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes der er et langt stykke endnu, før du kan begynde at kontakte hoteller. Designet virker ikke professionelt - tag et kig på dine konkurrenter. Og så er det helt store problem jo, at siden er helt ny, og at du jo ikke har nogle besøgende, eller? Hvis du ikke har et stort antal besøgende, bliver det svært at få hoteller med på vognen - især hvis du har tænkt dig at tage et gebyr for det?? Det er svært at vurdere din idé, når der ingen informationer er om den, udover at du vil lave en liste med hoteller...

UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter

Fra Århus
Tilmeldt 15. Feb 07
Indlæg ialt: 286
Fra  Webkontoret Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, det er en fin idé med en oversigt over hoteller i Danmark. Jeg er da godt nok lidt beæret over, at du har brugt billeder fra Grafikshoppen, som er én af mine sider, men jeg synes også, som andre nævner, at det vil være meget bedre med et billede på forsiden af noget decideret dansk. Et forslag kunne være, at du tilkøber modulet, der hedder "Logofil" (koster kun 79 kr.) og placerer et billede af danske hoteller/et dansk hotel i toppen (du skal jo nok have tilladelse af hotellet, men jeg er ikke sikker), og længere nede kunne der placeres et par klikbare billeder af f.eks. et hotelværelse, en pool, en foyere, en restaurant etc.

Hvis du får problemer eller er i tvivl om noget mht. Bricksite, kan du bare kontakte mig på Privat Besked.

Nu ser jeg efterfølgende, at der er brugt logofil på Tjek-Danmark, så dét kender du jo.

www.webkontoret.dk - enkle og prisbillige hjemmesider med fokus på design og brugervenlighed

Fra Kolding
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 57
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Designet er ret kedeligt, og ikke med på moden ... Synes I skal prøve at sammenligne med evt. konkurrenter eller bare andre i branchen.

Ejer og driver: Triito.dk - Anmeldelser af danske webshops og produkter!

Fra Kolding
Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 1012
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes, det er ærgeligt, at designet på hjemmesiden er temmelig begrænset. Jeg sidder ved en stor pc skærm, hvor at hjemmesiden kun fylder en ''lille'' firkant.

Skriv igen hvis du vil have en uddybning at mit svar.

Med venlig hilsen

Simon Mark Nielsen

Fra Tjenester.dk
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :

og faktisk sr det fjollet ud at mere end et domain navn er skrevet mange gange pa siden

Billige seo pakker

Tilmeldt 2. Jun 11
Indlæg ialt: 219
Fra  EDB-Eksperten Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med siden

Den er dog lidt kedelig og mangler lidt i nu inden den er klar til kunder. men vi starter jo alle et sted og bevæger os frem der fra.

Gratis hosting hos EDB Hosting. Linkkatalog www.Link-Eksperten.dk. Bærbare computere www.EDB-Eksperten.dk

Side 1 ud af 8 (72 indlæg)