Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til et dansefirma.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej...

Jeg har fornylig startet et nyt dansefirma - groove entertainment - og kunne godt bruge lidt hjælp til hvordan jeg bliver set.

Meningen med dette firma er at, uanset hvem der skal bruge dansere i DK, så kontakter de groovee.dk eller groove entertainment.

Vi tilbyder alt fra undervisning/workshop, danseshows, baggrundsdans, show til firmaer, private arrangementer osv.

Vi prøver at ramme alle der kunne tænke sig dans!

Jeg har nu: en hjemmeside, flyers (både på dansk og engelsk), visitkort.

Hvad kan jeg gøre for at skaffe kunder?

Mvh Mathias

Fra Esbjerg
Tilmeldt 30. Apr 07
Indlæg ialt: 1288
Fra  Nutimo Consult Aps Skrevet kl. 11:35
Du kan vel prøve at skaffe dig adgang til eventuelle Danse- Gymnastik- og IdrætStævner. der kan du jo så på den ene eller den anden måde reklamere for groovee.

Jeg har selv været til Gymnast Konkurrence, et af gangene har de brugt dansere som "pause-klovne"

- Jeg ved det ikke, Håber du kunne bruge det til noget?...

Podcastvært, Direktør i Content Marketing & SEO Bureau

Tilmeldt 14. Aug 05
Indlæg ialt: 347
Skrevet kl. 19:12
Hej Mathias

Synes det hele ser meget godt ud, fedt koncept.

Du skal nok vælge at fokusere på en målgruppe af gangen, hvis du sigter efter alle på en gang vil du opleve at du ikke rammer dem særlig godt. Vil foreslå dig at komme igang med en målgruppe af gangen, den du måske i første omgang synes er mest attraktiv eller har nogle gode referencer til i forvejen.

Hvis din markedsføring på den måde blive mere konkret kan du ramme meget bedre og dermed skulle det gerne give en større effekt.

Der er samtidig også mange om budet, indenfor det du tilbyder. Ser nok en virksomhed som Prime Agency som en betydelig konkurrent og de sidder rigtigt godt på markedet. Prime har nogle synergier der gør de f.eks. kan sende dansere ud sammen med DJ''s eller når de producerer hele turneer for kunstnere. Det er sværvægts klassen vi snakker om her, jeg ville nok forsøge at kontakte mobildiskoteker, der kommer til den slags arrangementer du også gerne vil ud til.
Så findes der også arrangerer af fester der afholdes i hele Danmark, rundt på diskoteker. Disse kunne også være en rigtig god synlighed at give, både overfor diskoteker hvor disse fester holdes, men også overfor evt. publikum og på de efterfølgende billeder på div. forums og portaler.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)