Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop på 2min og 7sek ;)

Side 5 ud af 9 (85 indlæg)
Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 01:03
Hvor mange stjerner giver du? :

BilligLEDBelysning.dk:
hvis i slår google indeksering fra, hvordan vil i så gøre at kunderne finder produkterne på google i jeres shop?

Vi slår det kun fra, hvis en kunde beder os om det fordi han allerede har en SE-optimeret 'privat shop' eller ønsker at køre sine egne Adwords kampagner. I så fald vil hans butik findes gennem Købstadens søge-, kategori-, og anbefalingssystem internt på vores site, men ikke på Google. 

Tilmeldt 25. Apr 12
Indlæg ialt: 28
Fra  Ensarsoft Web & Software Development Skrevet kl. 02:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Det vel ikke en ide i er kommet på , den eksistere jo på forhånde den samme koncept http://getnovelo.com/ Big Smile

Det intressante er at videorne er også det samme bare i ændret verison Big Smile

Det er ikke iværksætteriStick out tongue

Held og lykke

www.ensarsoft.com Web & Software Development "BESLUT JER IKKE ' FØR I HAR FÅET EN PRIS FRA OS"

 

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Ensarsoft,

Vi kender ikke til det site du henviser til, ej heller deres video. Vi er kede af du ikke synes vi er iværksættere. Fortsat go weekend.

Tilmeldt 28. Feb 12
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det okay at få inspiration. Men at ligefrem sige "det der har VI aldrig set før" er lidt sjovt

Tilmeldt 13. Jun 10
Indlæg ialt: 37
Fra  Server Børsen Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt, Projekt! Virker til at være en nem og billig måde at komme i gang med webshop på. Og dem er der jo næsten daglig forespørgsel på her i forum ;-

.

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 11:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

MortenKa, vi kender stadig ikke til Novelo, som i modsætning til os laver facebook shops. Men som Storm P sagde det: Intet kommer af ingenting – undtagen lommeuld.
Det er svært at lave ecommerce uden at andre før dig har lavet noget tilsvarende. Vores inspiration kommer dog fra eBay, Amazon, Etzy og andre. Mht. videoen er det vores Australske grafiker der har lavet den ud fra eget manuscript. Inspiration hertil kommer blandt andet fra epipheostudios. Håber det fik lukket den diskussion.

dserver, tusind tak!

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 12:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har tilmeldt mig mere info, men har ikke hørt noget?

Venlig hilsen
Ole

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Ole,

Undskyld ulejligheden.

Jeg har lige kigget i min udbakke og kan se, at jeg har sendt en mail ud til dig, men måske er mailadressen forkert.

Jeg har sendt dig en PB og bedt dig om at bekræfte din emailadresse.

Hav en rigtig god weekend

Mvh

Klaus

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus

Når en kunde kommer ind og handler hos forskellige forretninger på jeres side og betaler alt samlet, hvordan laver I så autorisation i forhold til NETS? Hvis I sørger for betalingen, hvorfor skal forretningerne så have en indløsningsaftale? Jeg forstår, at der er problemer i at lave en samlet NETS aftale for flere forretninger, men når I står for NETS aftalen og alle betalinger kommer den vej igennem har jeg lidt svært ved at se, hvad forretningernes enkelte indløsningsaftaler gør godt for?

Tilmeldt 12. Apr 12
Indlæg ialt: 40
Fra  Købstaden ApS Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jens,

Lad mig først gøre det klart at betalingerne ikke går igennem os. I stedet vil en bestilling af 4 varer fra 4 forskellige forhandlere splittes op og blive til 4 bestillinger der alle autoriseres seperat ved accept af deres ordrer. Systemet er udviklet til os af DIBS.

Nets (eller andre) tilbyder nemlig ikke som du siger en såkaldt supermerchant aftale der vil dække flere forhandlere, af sikkerhedsmæssige årsager. 

Så alle butikker er selvstændige enheder samlet under ét tag - igen ligesom i et fysisk shoppingcenter. Håber det giver mening. Hvis ikke det er specificeret nok må jeg få vores CTO til at skære det ud i pap - min tekniske viden har begrænset rækkevidde.

Side 5 ud af 9 (85 indlæg)