Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har ideen, ved ikke hvordan jeg starter op!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa!

Håber på at nogen vil hjælpe mig herinde. Jeg vil gerne starte en butik op (evt starte med en netbutik). Men jeg ved simpelthen ikke hvordan jeg skal starte.

Jeg har ideen og hvad jeg vil sælge (ventetøj) men har ingen anelse om hvordan og hvor jeg skal starte. Her tænker jeg på leverandører, moms registrering, cvr nummer og andet jeg måske ikke lige er klar over. Har søgt lidt rundt på nettet men jeg syntes ikke rigtig guide som fortæller:  Først gør du dette.. næste punkt er osv.  

Håber på en venlig sjæl der vil hjælpe/guide mig.

 

 

Fra København
Tilmeldt 3. Feb 12
Indlæg ialt: 182
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Nu ved jeg ikke om det er en stavefejl, eller om det er mig der gal på den, men kan du forklare hvad "ventetøj" det er? :-)

Det kan være lidt nemmer at hjælpe dig når man ved præcist, hvad du vil sælge.


Med venlig hilsen,

Alexander 

Hvis du har en opgave der kræver en professionel fotograf med lave priser, så kontakt os for en uforpligtende snak! 

Fra Odense
Tilmeldt 8. May 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ventetøj er tøj til gravid kvinder:)

Fra Odense
Tilmeldt 31. Mar 11
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan tage kontakt til http://www.startvaekst.dk/, de vil hjælpe dig på rette vej :-)

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alexander!

Ventetøj til gravide kvinder. Jeg tænker en butik som har det du behøver under din gravidtet. Alm hverdagstøj, mere formelt tøj til hvis man skal i byen, undertøj, ammebher osv. Her hvor jeg bor eller i nærheden er der ikke én butik hvor du kan gå ind og finde hvad du skal bruge.. Du skal ind i alm tøjbutikker, hvor udvalget er meget lille og man skal ofte i flere butikker, plus er det meget svært at finde noget mere festligt tøj.

Håber det hjælper. Jeg har osse tænkt lidt på at franchise... For der jeg er mest nervøsfor er at finde leverandører, hved simpelten ikke hvor ejg skal starte.

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

okay Anders det kunne være jeg skulle prøve dem! tak

Fra Viborg
Tilmeldt 15. Dec 11
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Karina..
Jeg synes at din ide lyder super.. Jeg har selv haft tanken da der ikke har været meget at vælge mellem for min kæreste da hun skulle bruge det.
Jeg arbejder selv i babyudstyrsbutik og har da tankerne til hvordan jeg ville starte det op, hvilke leverandører osv. osv.. Du må gerne sende mig en mail hvis jeg evt. kan være behjælpelig med noget..
Klaus.risager@gmail.com
DBH
Klaus

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 569
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Om der ligefrem er en step-by-step ved jeg ikke. Men det første du skulle gøre er, at være 100% sikker på dit koncept er derefter se om der er leverandører til dette. Derefter skal du registrere dit firma. Er det en betbutik du har i tankerne er dette dit næste mål. Hvilket krav har du til det, hvordan skal designet være osv osv. Der er mange gratis muligheder. At det er dyrt at starte op er en myte :).. Brainstorm på det og brug lidt tid på Google. Tag én ting af gangen. Det er intet mere uoverskueligt end at prøve at lære flere ting ad gangen, især noget så svært som at sælge online. Med mit eget projekt på www.FiveGigg.com, har vi fået lavet noget indhold først. Nu er tiden kommet til designet, som næsten er der. Der mangler dog noget
grafisk. Dernæst er det søgemaskineoptimering. Altså har vi taget det slagvis som jeg klart vil anbefale dig at gøre..

Mvh
Marco Poul

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Klaus!!!

Det kunne jeg helt sikkert finde på.. Det ville være en super hjælp. Ér først lige begyndt på at starte det hele op. Men når tiden kommer vil jeg helt sikkert gerne kontakte dig. Mange tak!

Tilmeldt 10. May 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marco Poul!

Super hjælp. Det lyder rigtig fornuftigt! Det hele kunne godt virker uoverskueligt hvis man har for mange boldte i luften på en gang. Jeg er har været en del på google og er i gang med forretninsplan og koncept så starter stille og rolig og når alt det grundlæggende er på plads vil jeg registrere firmaet inden jeg kontakter leverandører osv!!

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)