Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SKAL - SKAL IKKE ????

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 8. Apr 10
Indlæg ialt: 76
Fra  Grønborg Revision Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan helt tilslutte mig Jespers indlæg og tilføje.

Småbørnsmødre der arbejder har som regel ikke tid til at gå i butikker andet end det mest nødvendige mælk og bleer. Når hun helt kvæstet endelig kl 21 om aftenen kan sætte sig foran computeren er det nemmeste at bestille via hjemmeside Big Smile

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Okay, jeg kan bare ikke lade være med at spørge. Vil du drive en forretning med baby/børne artikler på grund af det forretningsmæssige perspektiv i det, eller er det den pladderromantisk ide om at gå blandt sutter og småbørnsmødre dagen lang der er tiltrækkende?

Er det ikke et ekstremt hårdt marked? Er der ikke tusindvis af webshops? Kan børne artikler ikke købes i de fleste større supermarkeder eller Baby Sam eller hvad de nu hedder? Er der et marked for sådan en butik, midt mellem to store byer?

Her I området hvor jeg bor er der nogle mindre byer hvor en gennemsnitlig årlig husstandsinkomst nok er et pænt stykke over 1 mio. kr. Og her ser jeg mødre gladeligt bruge 2-300 kr. på en sød hagesmæk. Men medmindre du har forretningen i sådan et område, tror jeg at det bliver op ad bakke.

Det er bare min ærlige mening.

Mvh Carsten





Side 2 ud af 2 (12 indlæg)