Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjææælp!! vedr opstart af ny dating hjemmeside i Ægypten

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen man snakker/skriver jo arabisk i et arabisk land og ikke svensk??

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander pennerup:

Til de fleste, der mener, at jeg skulle være personen bag siden så er jeg altså ikke det.

Jeg fandt siden tilfældigt, som man finder så mange andre sider på nettet.

Ud fra dette spurgte jeg om hvad aminoer her inde mente om siden (ris/ros).

Sjovt, at se hvordan ting kan gå i selvspind over ingen ting. Er, der slet ingen, der har overvejet, at personen bag et indlæg evt. enten kan være fake el. blot udgive sig for, at være noget de ikke er????

Det virker ikke sådan. Alt bliver taget for gode varer. Jeg har skrevet, som om jeg stod bag pga. jeg ville få en reaktion frem vedr. (hvor går grænsen mellem kopi/inspiration). Og straks antager x-antal personer, at jeg må være hjemmeside stifter hehehehe..

Jeg undrer mig over, at der slet ingen er, der kan se, at siden ikke engang er færdigudviklet. Det er pt. en skabelon. En skabelon, der bliver udviklet på.

Til de af jer, der mener, at siden er en kopi el. lign. Så glæder det mig, at det bliver sagt. For det gør, at jeg kan spørge om det jeg egentlig ville spørge om:

Hvor går grænsen mellem kopiering og inspiration??? Så vidt jeg husker var der da en McJørgen el. lign. (pølsemand), der i tidernes morgen vandt over McDoalds pga. ikke kun McDonalds må hedde MC.

Såfremt I mener, at det er kopiering, har dating.dk så patent i hele verden på et logo der ser ud som et hjerte???? Har de også patent på en blå baggrund?

Hvis det er sandt så bør der jo dagligt være indehavere af hjemmesider, der anklager hinanden for, at have stjålet fra hinanden blot fordi den ene part mener en andens side minder lidt om den andens.

Mvh. Sander

HELT tilfældigt kom du lige forbi siden, også meget tilfældigt at den er registreret i Danmark. Det er dog ikke med dit navn som registrant, det har du ret i. 

Det drejer sig ikke om baggrundsfarver, eller hjerte former. Her er der tale om at det er selve hjertet der er kopieret 100% 

Fra Hinnerup
Tilmeldt 27. Jul 11
Indlæg ialt: 190
Fra  BilligtSlips.dk Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Og du har ingen relationer til den pågældende der har lavet sitet?

Så du kender ikke en person på denne adresse

Administrative Contact:
El-xxxx, Mxxxxxx Moxxxxxx-xx-xx@hotmail.com
Itgawez
Stxxxxxx 14 x tv Kbh. N
Copenhagen
Denmark

- tvivler lidt

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej jeg sad og surfede rundt og fandt siden i forbindelse med, at jeg ledte efter muslima.com

men siden var ikke færdig kunne jeg se.. der er mange ting der ikke virker på siden.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Til alle skeptikerne:

Prøv, at læse denne artikel fra ComOn.. og læs specielt den første kommentar :-) Kunne ikke have sagt det bedre selv.

http://www.comon.dk/art/214124/de-kopierede-youtube-facebook-og-ebay-og-blev-milliardaerer

Netto har kopieret Supermarkedet, NOMA har kopieret restaurant, Google har kopieret søgemaskine...

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Mar 12
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er forskel på at lade sig inspirere, og direkte kopiere et anden sides logo...

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har i den grad misforstået lovgivingen.

Sander pennerup:
Netto har kopieret Supermarkedet, NOMA har kopieret restaurant, Google har kopieret søgemaskine...

Det giver ingen mening.

man kan ikke have patent på et logo, man har derimod copyright samt evt. registreret det som et trademark

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Sander pennerup:

Nej jeg sad og surfede rundt og fandt siden i forbindelse med, at jeg ledte efter muslima.com

Hvorfor skriver du så dette i dit første indlæg i tråden "Kan I mon hjælpe med, at komme med ris/ros vedr. denne nye hjemmeside jeg er ved, at lave i Ægypten?"

Så du har fra første færd fyldt os med løgn?

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 00:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Som det kan læses længere oppe var/er pointen, at komme frem til hvad, der er kopi og hvad, der er inspiration. Hvor går grænsen??

Også sjovt, at se hvor lidt, der skal til før end, at folk med det samme tror på alt hvad de ser/høre.

Tilmeldt 26. Oct 11
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :

det lyder som om du prøver at lede folks opmærksomhed et andet sted hen.

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)