1) Det er, som alle andre skriver, et rip off af et kendt brand, og tro ikke, at de ikke nok skal komme efter dig... hvad enten det er i Egypten eller Danmark.
2) Hvis du er seriøs omkring den side, så gør det ordentligt. Ingen nemme smutveje, test den af blandt muslimer for ærbarhed og soberhed.
3) Der findes et hav af datingsider for muslimer allerede - konkurrencen er hård. Og internettet gør jo lige præcis, at de ikke behøver en egyptisk side at mødes på for at mødes med en anden egypter.
4) Tag imod alle råd i denne tråd, hvis du går videre med det.
og og og... Der er dæl'me mange. Hvem tjekker dine data for dig?
Som BA i Mellemøststudier kunne jeg have sat dig i kontakt med en mængde egyptere - både her i Dk og i Egypten - men jeg tvivler desværre lidt på det seriøse i det her.
Fin liste Tommy;).. Jeg skulle også lige til at høre, hvordan Sander laver sin research.. Tror efterhånden det er ved at være svært at finde et land med en nogenlunde stor befolkning, som ikke har diverse datingsites...
UdenParfume.dk - Danmarks parfumefrie webshop med 100% parfumefrie skønhedsprodukter
Der er ingen af de sider du henviser til der er på arabisk??
Så også kun en enkelt sætning på arabisk i dit oplæg. Fint at ville lave hele sitet på arabisk. Vil dog foreslå - når alt kommer til alt - at gøre det muligt med flere sprog som fx fransk og engelsk også.