Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino skaffer 180.000 arbejdspladser INDEN 2020...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Blenstrup
Tilmeldt 25. Jun 07
Indlæg ialt: 339
Skrevet kl. 10:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er regeringens plan, og så vidt jeg kan læse mig til, i store træk også den forrige regerings plan, med andre ord, er dette indlæg ikke partipolitisk.

Det jeg vil er meget enkelt, så her kommer først lidt fakta:

- DK er egentlig et ok land, ellers var mange af os vel skredet.

- At det er ok skyldes sikkert både, sprog, familie, etc. dine årsager til at holde af DK er underordnede i denne sammenhæng.

- Mange iværksættere HAR forladt DK, men holder dog på underlig vis stadig af landet.

- Derfor ønsker ingen af os at se DK gå ad Pommern til. (Og det ER vi på vej til)

Så hvad gør en Amino, iværksætter, selvstændig?

Jeg synes vi skal lave de 180.000 arbejdspladser, ikke fordi regeringen gerne vil, men på trods af at den til enhver tid siddende regering vil. Vi vil derfor:

Trodse deres mundlort, perfide og regide regler, og lave de 180.000 jobs på den halve tid.

Der findes ikke en finanskrise, der findes slet ikke nogen krise, der er bare lavkonjunktur, normalt i et frit kapitalistisk marked.

Hvorfor er det muligt?

Fordi vi er 100.000 iværksættere i Danmark, og det gør os tilsammen til den stærkeste akse man kan forestille sig i Dansk erhvervsliv.

Vi skal hver især i gennemsnit skabe knap 2 arbejdspladser inden 2020? (Hører jeg uambitiøst tænkt af regeringen)

Jeg tror det kan gøres, VI kan vækste, vi er faktisk de ENESTE der kan, folkevalgte satser på snart det ene, snart det andet, aktuelt på det grønne, og fint, men VI ved hvordan markedet er, vi ved hvad der skal til, og vi ved det fordi det er det vi kæmper med hver dag, nemlig at betale morgendagens regninger og udgifter til mad til børn og hund, ved at arbejde, købe, sælge, udvikle, drømme og stræbe!

Er jeg en opportunistisk fantast? Ja sgu! Er iværksætter! Men jeg mener det faktisk alvorligt. Et barometer ude i venstre side, hvor vi hælder stillinger i hver gang en Amino-selvstændig/iværksætter ansætter en ekstra hånd eller to.

Og jeg er blevet inspireret af denne tråd: http://www.amino.dk/forums/t/160662.aspx for den mentalitet kan flytte noget!

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)