Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bytte, bytte købmand! Har du styr på PC?

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

KAN DU FIXE MIN COMPUTER, SÅ LAVER JEG ET LOGO TIL DIT FIRMA.

(Spørg for referencer - jeg har fået 2x 5 stjernet anmeldelser på freelancer, for netop logo design)

En morgen da jeg tændte min PC kom den op med et eller andet i retningen af "Vil du starte op i sikkerheds mode" - Jeg læste ikke resten inden jeg trykkede NEJ! ... Der er lidt for meget fart på nogle gange...

- Derefter blev skærmen sort og den lille hvide streg blinkede oppe i venstre hjørne, og så stod den ellers sådan i 30 min. indtil jeg gav den en kold tyrker og slukkede ved at holde tænd knappen inde.

- Jeg tændte så igen, og det samme skete. Jeg slukkede igen, og sådan gjorde jeg 5 - 8 gange.

Jeg åbnede så computeren og tænkte at så svært kan det da ikke være, og jeg tog så stik ud og satte dem i igen, og at tjekke om problemet lå i at stikkene ikke sad ordentligt i.

Derefter ville der ikke komme noget op på skærmen (ikke den lille hvide streg heller)

- Computeren kører og blæserne kører, det hele lyder normalt, men jeg får intet billede.

Jeg har haft sendt: Grafikkort, strømforsyning, CPU og processor ind til MM-Vision.

- Meldingen er: At de komponenter INTET fejler.

Mvh. Bertil Boisen.

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 08:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Bertil

Det kunne godt lyde som om enten RAM eller din harddisk ikke har det for godt mere. Hvor i landet kommer du fra? Jeg kan godt tage et kig på det, hvis du kommer fra sjællandsområdet af :)

Fra Viborg
Tilmeldt 5. Jun 10
Indlæg ialt: 1941
Fra  Modified Solutions ApS Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart ville jeg tro det er dit bundkort eller grafikkort HVIS der ikke kommer noget på skærmen når du tænder computeren.

Hvor bor du så henne?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ram er forresten også tjekket.

Jeg kommer fra fyn desværre..

Mvh. Bertil Boisen

Fra Minsk
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 08:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bertil

Hvor længe har du haft problemet ? Jeg undrer mig, at du skriver den har været sendt ind til MM-Vision.

Har du nogen memory card i, usb-nøgler eller cd'er/dvd'er så ud med dem.

Kan du få den til at starte i fejlsikret tilstand, så gør endelig det og prøv at gensrtarte, se om det gør en forskel.

Mvh.

Rasmus

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har haft problemet i 2 måneder nu, jeg ville ikke sende hele computeren ind, da det bare virkede for bøvlet, så jeg sendte bare komponenterne løst ind.

Der har siddet en USB netværkfanger i, som det eneste..?

Jeg kan ikke få noget op på skærmen, så jeg kan vel ikke starte i fejlsikret tilstand?

- Jeg har ikke særlig meget forstand på det, så det kan vel godt være en simpel fejl, eller fordi jeg har samlet det forkert - det kunne jo tyde på at det er noget i den stil når komponenterne er tjekket og intet fejler...

Mvh. Bertil Boisen.

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 09:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Sæt lige din windows cd/dvd i og se om den kan starte op på den.
Hvis den kan det har du nok en defekt harddisk eller windows der har fejl.

Gør det og vend tilbage.

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvordan starter jeg op fra den, når jeg ikke kan få noget som helst op på skærmen?? :-)

Fra Søborg
Tilmeldt 7. Sep 11
Indlæg ialt: 327
Fra  Endorse IT Skrevet kl. 09:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Viser den ikke noget overhovedet når du tænder den ?

/Nicolay Høy
Endorse IT - http://www.endorseit.dk

Fra Minsk
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 09:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Den vil som regel stå i ca. 15 sekunder og spørge om du vil starte fra en CD-rom. Huskede du at kigge på skærmen det kommer inden skikkerhedsmode spørgsmålet.

Bemærk alterntiv skal du have rettet i BIOS.

Mvh.

Rasmus

Side 1 ud af 6 (59 indlæg)