Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af æbleMoster.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej


Jeg har lavet www.aeblemoster.com webshoppen baseret på standard template fra Scannet, men følger den mangler 'prikken over i'er', som vil gøre siden ekstra interessant og forhåbentligt fremme salget ;-)


Nogle gode idéer?


På forhånd tak.

 

Med venlig hilsen

Niels Lodberg Michaelsen





Tilmeldt 10. Oct 06
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 08:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels

 

Jeg synes, det er ritig flot shop. Jeg har selv en Scannet og synes, det er svært at få den ud over standartlooket - hvilket jeg synes er lykkedes for dig.

Held og lykke med shoppen

 

Mange hilsner

Line

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Dec 06
Indlæg ialt: 101
Skrevet kl. 11:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Også fin side herfra, ville dog lige tilføje at jeg nok ville gemme dit logo i noget bedre kvalitet. Ser noget spraglet ud fordi det er blevet komprimeret for meget. Ellers  up

Tænk hvis man blev betalt for at se og bedømme reklamer? Se Eovendo.com

Tilmeldt 1. May 07
Indlæg ialt: 313
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Eftersom der er tale om en standard shop, og du ikke kan gøre så meget ud af det, synes jeg også du har klaret det rigtig godt.

 

Eneste kommentar herfra er også at logoet skal være i bedre kvalitet :) Ellers er det også et sjovt og friskt logo du har til sitet.

Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Tak for jeres feedback - er godt klar over at logo er i for lav kvalitet. Det bliver fikset i weekenden.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Du har fået rosen, så nu tager jeg lige en halvkritisk tur på din hjemmeside:


  • Din forside er for bred i forhold til designet. Ser for rodet ud.

  • På forsiden har du nogen overskrifter, men linie under i grøn, folk tror jo helt sikkert at disse er et link. Få fjernet understregningen som minimum, så brugeren ikke er tvivl om hvad der er et link (ingen grund til at irreterer folk jo)

  • Din logo bør du flytte ud til venstre. Alt andet på siden er venstrejusteret, så det giver uligevægt at have det lige som centreret. Der er også en lille fejl i topbanneret ude i højre siden i toppen. Synes måske også teksten er lige svær nok at læse med de sure frugter for 0-8 år. Og mener i så både drenge og piger her?

  • Smid dankort ikon op i toppen, samt hvis du har andre logoer du mener du må bruge som folk kender, dette skaber tryghed for din side.

  • Din nyhedsbrev, links og ribe side er også for bred.

  • Jeres tilbud er aller nederst i Menuen, lidt fjollet, da det jo er noget i gerne vil have folk klikker ind og køber. Få det op, gør det fedt - et eller andet, skal bare ses.

  • Jeres omtale i aviser ville jeg nok også gøre mere prominent


Det var lige hurtigt hvad jeg faldt over - god arbejdslyst med butikken.


Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Niels

 

Har netop også selv oprettet shop via scannet, er dog ikke helt klar endnu.

 

Syntes selv jeg mangler prikken over i''et, men er som sagt heller ikke helt i

mål endnu.

 

Var inde og kigge din shop, syntes den ser frisk & spændende ud... :)

 

Savner evt. lidt mer'' farve eller anden grafik til at bryde din hvide baggrund lidt.

 

Håber det kan bruges

 

De bedste hilsner

 

Svende 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)